آرشیو مرداد ماه 1400

معرفي برترين متدهاي آرايشي

فرش فانتزي چيست؟

۱۴ بازديد

با افزايش پيشرفت و تكنولوژي در دنياي صنعت و مدرنيسم و نيز گرانتر شدن مسكن كه خود سبب كوچكتر شدن اين فضاها شده است، تمايل افراد براي خريد فرش فانتزي بسيار زيادتر شده است. فرش فانتزي جزو دسته فرش هاي مدرن  و جديد محسوب مي شود. اين دسته از فرش ها توانسته با چيدمان هم  فضاي مدرن و هم فضاي سنتي به خوبي هماهنگ گردند. شكل ها و طرح هاي متنوعي از فرش فانتزي در بازار وجود دارند كه هر كدام از آنها داراي ويژگي متمايزي مي باشند.
فرش فانتزي چيست؟شما اشكال جديد و متفاوتي از طرح هاي سنتي را در فرش فانتزي مشاهده مي كنيد. فرش هاي سنتي با طرح هاي اصيل ايراني نظير برگ و گل و نقوش اسليمي و غيره و اغلب با ترنج و لچك بافته و پرداخته مي شوند كه در سراسر دنيا نيز شناخته شده اند. اما فرش هاي فانتزي فارغ از طرح هاي اصيل گذشته وارد دنياي مد و صنعت گشته و پابه پاي پيشرفت در اين عرصه خود را به درجات عالي از اين كالا رسانده است. فرش فانتزي اغلب جوان پسند بوده و در ديزاين داخلي فضاهاي خانه جوانان با طراحي جديد داخلي آن ديده مي شود.
البته بسياري از افراد ديگر به غير از جوانان نيز به خريد اينگونه از فرش ها مي پردازند. به عنوان مثال فرش شنل از جمله فرش هاي پرطرفدار و محبوب بوده كه مورد استقبال تمامي سنين قرار گرفته است. شكل ابريشم گونه اين فرش حالتي تجملي و پر شكوه به فضاي داخلي منزل شما مي دهد و مي تواند فضاي چيدمان دكوراسيون داخلي منزل شما را دگرگون سازد.
قيمت فرش فانتزي در رابطه با قيمت فرش هاي فانتزي بايد گفت مثال هاي متنوع و زيادي از فرش هاي فانتزي و مدرن در جنس متفاوت از نخ‌هاي الياف استفاده شده در اين فرش ها وجود دارند.  به عنوان مثال اغلب فرش هاي وينتيج با طرح جديد 1200 شانه گل برجسته بافته شده با نخ اكريليك مي باشند كه بهترين كيفيت موجود درحال حاضر بازار است. از جهت كيفيت الياف به كار رفته ، قطعا فرش هاي پلي استر ارزانتر هستند. اين مطلب به ما نشان مي دهد به هنگام ارزان بودن فرشي از كيفيت الياف درون آن آگاهي پيدا كنيم. همچنين شانه فرش نيز در قيمت فرش موثر است. فرش هاي 700 شانه نسبت به فرش هاي 1200 شانه ارزانتر هستند.
تراكم و شانه يك فرش سبب ايجاد نقش هاي متفاوت در فرش مي شود. به اينصورت كه با افزايش تراكم يك فرش طرح ها زيباتر و ظريفتر خواهند شد، به طوريكه فرش هايي با تراكم بسيار بالا نمايي به زيبايي شبيه به فرش دستباف دارند. الياف هيت ست شده خود مي توانند به تنهايي در زيباتر شدن رنگ و لعاب فرش فانتزي ما موثر باشند. به غير از زيبايي الياف توسط  هيت ست كردن آنها و  لطافت و نرمي شان، مي تواند در افزايش مقاومت فرش در برابر رفت و آمد و  پا خوردگي ها بسيار موثر باشد.
مدل هاي مختلف فرش فانتزيانواع متفاوت از فرش فانتزي در بازار فرش وجود دارد كه افراد بر اساس نياز خود اقدام به خريد آنها مي كنند. از انواع  آن مي توان به فرش هايي نظير
فرش شنلفرش شگيفرش بلژيكيفرش وينتيجفرش گبهفرش تركفرش دستباف نمااشاره نمود.
مزاياي خريد فرش فانتزياز مزاياي خريد فرش فانتزي قيمت مناسب و مقرون ‌به ‌صرفه آن با توجه به تنوع  فراوان و زيبايي اين فرش‌ها در الياف استفاده شده در آن ها در مقايسه با ساير فرش‌هاي ماشيني است. همانطور كه مي دانيد بافت فرش فانتزي مانند ساير فرش‌هاي ماشيني با دستگاه‌هاي به روز و متد پيشرفته صورت مي‌گيرد. سعي مي شود در توليد اين فرش از نخ‌هاي با كيفيت و مرغوب استفاده كنند كه همين موضوع دليلي براي داشتن كيفيت مناسب فرش‌هاي فانتزي هستند. فرش‌هايي فانتزي اغلب فاقد پرز هستند و باعث بروز حساسيت نمي‌شوند. دوام خوب آن‌ها و مقاوم بودن در برابر رطوبت، شست‌وشو و حرارت ااز ديگر ويژگي هاي مهم فرش فانتزي محسوب مي شود.
كاربرد استفاده از فرش هاي فانتزياز فرش هاي فانتزي به دليل اشكال متنوع و نيز ابعاد متفاومت مي توان در كليه نقاط از فضاهاي داخلي استفاده نمود. اين فضاها شامل راهروها، آشپزخانه، اتاق خواب و پذيرايي و نشيمن مي باشد. حتي ابعاد كوچكتر اندازه پادري نيز توليد شده است. به هر حال شما عزيزان با توجه به نياز و فضاي موجود مي توانيد اقدام به خريد آن نماييد.
خريد اينترنتي فرش فانتزيفروشگاه فرش عالي قاپو به فروش فرش هاي فانتزي خود به صورت آنلاين و اينترنتي مي پردازد. شما عزيزان با مراجعه به سايت عالي قاپو و پس از بررسي محصولات فرش ما و كسب اطلاعات لازم در زمينه طرح و رنگ و جنس الياف به كار رفته در آن مي توانيد به خريد بپردازيد. تضمين قيمت در كنار كيفيت محصولات فرش ما همواره مد نظر فروشگاه عالي قاپو بوده است. حتي افراد مشكل پسند در اين زمينه تنها با يكبار خريد از ما جزو مشتري هاي دائم فروشگاه ما شده اند. لطفا از محصولات فرش ما بازديد فرماييد.

فرق آباژور و چراغ خواب چيست و كاربرد چراغ خواب با آباژور چه تفاوتي دارد

۸ بازديد

حتما براي شما هم زماني كه براي خريد آباژور و چراغ خواب در بازار يا اينترنت جستجو مي كرديد اين سوال پيش آمده است كه
فرق آباژور و چراغ خواب چيستالبته در اصطلاح عاميه گمان مي  شود اين دو كلمه به يك چيز اشاره دارند اما در واقعيت يك تفاوت اساسي اما ظريف بين آباژور و چراغ خواب وجود دارد كه در كاربرد و ظاهر شان نهفته است :
 
آباژور چيستآباژور به نوعي از چراغ اتاق خواب يا پذيرايي يا هر محيطي از خانه گفته مي شود كه داراي يك كلاهك پرده اي كه مي تواند از جنس پارچه يا پلاستيك يا شيشه باشد است كه معمولا مات است و باعث كاهش شدت نور لامپ و آرام تر شدن رنگ نور در محيط مي شود و نيز معمولا داراي دكور و طراحي زيبا و شيك بوده و يك وسيله براي دكوراسيون هم به شمار مي آيند
در عكس هاي زير مي توانيد آباژور هاي روميزي و ايستاده را ببينيد :
 
مشاهدۀ قيمت انواع مدل هاي آباژور
 




مشاهدۀ قيمت انواع مدل هاي آباژور
 
چراغ خواب چيستچراغ خواب به هر گونه چراغ كوچك و با لامپ هاي كم نور و با نور ملايم گفته مي شود كه فقط در اتاق خواب استفاده مي شوند و لزوما داراي يك كلاهك يا پوشش روي لامپ شان نيستند البته انواع داراي حشره كش برقي يا با طرح هاي سه بعدي 3D و مدرن و فانتزي هم دارند
براي مثال مي توان به چراغ خواب هاي سه بعدي يا پريزي همانند عكس هاي زير اشاره كرد :
 
 مشاهدۀ قيمت انواع مدل هاي چراغ خواب
 




 
 مشاهدۀ قيمت انواع مدل هاي چراغ خواب
 
پس اگر به دنبال خريد يك چراغ ساده با نور كم و ملايم براي اتاق خواب تان هستيد چراغ خواب مي تواند گزينه ي خوبي باشد اما اگر به دنبال كمي زرق و برق بيشتر هستيد و مي خواهيد در فضايتان كمي دكوراسيون و سليقه هم به چشم بيايد آباژور مناسب تان است !