خردكن برقي چه ماركي خوبه؟

معرفي برترين متدهاي آرايشي

خردكن برقي چه ماركي خوبه؟

۱۹ بازديد

براي اطلاع از اين موضوع كه بهترين خردكن برقي چه برندي است و چه نوعي از خردكن برقي مناسب است بايد خصوصيات و ويژگي هاي يك خردكن برقي را دانست. دانستن اين ويژگي ها به ما كمك مي كند تا خريدي مناسب را تجربه كنيم.
خردكن چي بخرمشايد تا به حال به فكر خريدن يك خرد كن برقي افتاده ايد و اينكه به دنبال پيدا كردن يك خرد كن تحقيقات بسياري داشته ايد. در اين مقاله سعي بر اين داريم تا درباره بهترين خردكن برقي و خصوصياتي كه لازم است يك خردكن برق داراي آن ها باشد بنويسيم.خرد كن ها را مي توان يك وسيله سرعتي و مناسب، جايگزين چاقو معرفي كرد كه علاوه بر سرعت، دقت بالايي نيز دارد. با استفاده از اين وسيله مي توان حجم زيادي از مواد را به شكل حيرت انگيزي در شكل هاي زيبا و منظم قالب بندي كرد. در واقع با استفاده از يك خردن برقي مي توانيد همانند آشپز هاي حرفه اي آشپزي كنيد. انواعي از خرد كن هاي برقي در مارك ها و اندازه هاي متفاوتي در بازار وجود دارند اما در نهايت همه آن ها يك كار مشترك را انجام خواهند داد. خرد كن هاي جديد چند كاره هستند و مي توان از آن ها براي خرد كردن گوشت و سبزيجات نيز استفاده نمود.
خردكن چي بخرم
بهترين مارك خرد كن برقيخرد كن هاي برقي موجود در بازار به طور معمول نسبت به نمونه هاي دستي داراي اندازه اي بزرگ تر مي باشند. موارد زير از نكاتي است كه هنگام خريد خردكن بايد به آن دقت كنيد:
سرعت موتور: بهترين مارك خردكن برقي بايد بتواند سرعت بالا و انرژي پاييني را مصرف كند. اين فاكتور به قدرت موتور دستگاه بستگي خواهد داشت. خردكن هاي پيشرفته تر داراي تنظيم دور موتور مي باشند.تعداد تيغه ها: خردكن هاي با كيفيت بايد داراي تيغه هاي متنوعي باشند در اين صورت دوام و كاركرد دستگاه بالا خواهد رفت. علاوه بر اين با داشتن تيغه هاي متعدد اشكال متفاوت تري را مي توان به وجود آورد و هم چنين از مواد متنوع تري نيز استفاده نمود.جنس تيغه: جنس تيغه استفاده شده حتما بايد از مواد ضد زنگ تهيه شود زيرا در معرص رطوبت قرار خواد داشت. هم چنين تيز بودن اين نوع از تيغه ها بسيار حائز اهميت است.ظرفيت خردكن: ظرفيت دستگاه بستگي به سليقه و نياز افراد دارد. اما حتي در كوچكترين سايز ممكن دستگاه بايد بتواند مواد كافي را در خود جاي دهد.صداي موتور: لوازم آشپزخانه اي كه داراي سر و صداي بسيار مي باشند آزاردهنده اند. بهتر است از برندي خريد كنيد كه بتواند در كنار كارآيي مناسب كمترين سر و صدا را ايجاد كند.قفل ايمني: خرد كن به دليل داشتن تيغه هاي تيز بهتر است كه داراي قفل ايمني باشد و زماني كه دستگاه مورد استفاه نيست در حالتي قرار گيرد كه امكان رون شدن آن وجود نداشته باشد.قيمت مناسب: در نهايت بعد از مشخص كردن ويژگي هاي مورد انتظار از يك دستگاه خردكن بايد به اين نكتهتوجه كرد كه دستگاه داراي قيمتي مناسب و با صرفه نيز باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.