ترفندهايي براي داشتن لباس هاي بدون چروك!

معرفي برترين متدهاي آرايشي

ترفندهايي براي داشتن لباس هاي بدون چروك!

۳۰ بازديد



از نظر من اتو كردن لباس ها يكي از پرزحمت ترين كارهاي دنياست! اگر روز پرمشغله‌ي شما با يك تپه لباس چروك شروع شود ديگر رمقي براي ادامه ي كارهاي روزانه نمي ماند اما امروز ما مي خواهيم راه حل هاي ساده اي را با شما به اشتراك بگذاريم تا اين كار پر زحمت و وقت گير را ساده تر انجام دهيم با ما همراه باشيد.

يكي از راه حل هاي ساده در اين زمينه اين است كه لباس‌هاي چروك خود را با يك ليف مرطوب درون خشك كن بيندازيد و براي ۱۰ تا ۱۵ دقيقه بگذاريد كار كند. بخار ناشي از ليف چروك‌ها را صاف خواهد كرد و زمان بيشتري به شما براي كارهاي ديگرتان خواهد داد. اگر مي‌خواهيد لباس‌هاي بيشتري داخل خشك‌كن قرار دهيد، مي‌توانيد به جاي ليف از حوله‌ي حمام يا حوله‌ي دست استفاده كنيد.

 

نكاتي براي داشتن لباس هاي بدون چروك,شستشوي لباس بدون چروك

لباس‌هاي چروك را با يك ليف مرطوب درون خشك كن بيندازيد و براي ۱۰ تا ۱۵ دقيقه بگذاريد كار كند


قبل از قرار دادن هر لباس در خشك‌كن آن را يك تكان محكم بدهيد. جدا كردن و تكان دادن پارچه‌ها قبل از قرار دادن در خشك‌كن باعث مي‌شود پس از شستشو به حالت اول خود برگردند. همچنين اين كار به چرخش بهتر لباس‌ها در خشك‌كن و از بين رفتن چروك آن‌ها كمك خواهد كرد.

 

لباس هاي بدون چروك,نكاتي براي داشتن لباس هاي بدون چروك

لباس‌هاي چروك را با يك ليف مرطوب درون خشك كن بيندازيد و براي ۱۰ تا ۱۵ دقيقه بگذاريد كار كند


براي لباس‌هاي پارچه اي سرعت آرام تر چرخش و دماي كمتر به كاهش چروك‌ها كمك مي‌كند . يك چرخش سريع در حقيقت چروك‌ها را بدتر مي‌كند. تنظيمات ماشين خود را بر اساس دماي كم و سرعت كمتر چرخش قرار دهيد.

 

بهترين روش هاي شستن لباس ها, برطرف كردن چروك لباس ها

لباس‌هاي چروك را با يك ليف مرطوب درون خشك كن بيندازيد و براي ۱۰ تا ۱۵ دقيقه بگذاريد كار كند


براي پيشگيري از چروك شدن زياد لباس‌ها و صرف زمان زياد براي اتو كردن زماني كه صداي بوق پايان كار ماشين لباس شويي را شنيديد سريع لباس ها را خارج كنيد. اگر لباس‌ها همان‌طور بمانند چروك‌ها به‌سرعت شكل مي‌گيرند و زحمت شما دو چندان مي شود.

 

از بين بردن چروك لباس,راهكارهايي براي پيشگيري از چروك شدن لباس ها

براي پيشگيري از چروك شدن زياد لباس‌ها پس از پايان كار ماشين لباسشويي سريع آنها را خارج كنيد


براي رفع سريع چروك ها روي لباس اسپري كنيد، آن را صاف كرده و به‌ آرامي بكشيد. سپس بگذاريد لباس آويزان بماند تا خشك شود. اين روش روي لباس‌هاي بافتني و نخي سبك بهتر اثر دارد اما روي لباس‌هايي مانند پارچه‌هاي ابريشمي و ريون كه لك پارچه باقي مي‌ماند اين روش را امتحان نكنيد.

 

 

شستشوي لباس بدون چروك, نكاتي براي شستشوي لباس ها

براي رفع سريع چروك ها روي لباس اسپري كنيد، آن را صاف كرده و به‌ آرامي بكشيد


پس از خشك شدن لباس، مثل فروشندگان لباس‌هاي خود را تا كنيد. با سه تا كردن لباس به جاي از وسط تا زدن باعث مي‌شويد چروك‌هاي ناخوشايند ميان لباس شكل نگيرند و نياز به اتو كردن لباس ها نباشد.

 

 

نكاتي براي داشتن لباس هاي بدون چروك,نكته هايي براي داشتن لباس هاي بدون چروك

پس از خشك شدن لباس، مثل فروشندگان لباس‌هاي خود را تا كنيد


از هنگرهاي دست ساز براي آويزان كردن لباس هاي خود استفاده كنيد، اين هنگرهاي مقرون به صرفه براي فضاهاي كوچك كمدها بسيار مناسب اند، به سادگي مي توانيد آن ها را خودتان بسازيد و به اوضاع كمد خود سر و سامان ببخشيد.

منبع:

https://www.beytoote.com/housekeeping/skill/clothes-wrinkle-free.html

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.