تاريخ انقضاي لوازم آرايشي چقدر است؟

معرفي برترين متدهاي آرايشي

تاريخ انقضاي لوازم آرايشي چقدر است؟

۵۶ بازديد

 

منع:تاريخ انقضاي لوازم آرايشي

هر لوازم آرايشي تاريخ انقضايي دارد ، كه بايد به آن دقت كرد

 

هر لوازم آرايشي تاريخ انقضايي دارد كه معمولا بر روي تيوپ آن درج شده است. البته جداي از آن در بيشتر محصولات آرايشي يك تاريخ انقضاي ديگري نيز درج مي شود كه مبني بر مدت زمان استفاده از محصول پس از بازشدن در آن است. در اينجا يك نمودار از زماني كه ما بايد آن ها را دور بريزيم آمده است.

رژگونه (18-12ماه)
به تاريخ انقضاي رژگونه ها دقت كنيد. اگرچه رژگونه پودري يك ماده آرايشي خشك است، اما به مرور زمان و گذشتن از تاريخ مصرف آن، بايد كنار گذاشته شود. اين موضوع در مورد نوع كرم آن بسيار مهم است. تاريخ انقضاي رژگونه ها معمولا بين 12 تا 18 ماه است.

رژلب (18-12 ماه)
رژلب از آن دسته لوازم آرايشي است كه دير فاسد مي شود، اما به دليل برخورد زياد با لب و دهان نبايد از آن ها زياد استفاده كرد. خصوصا بعد از سرماخوردگي يا بيماري هاي دهان و لب، رژلب تان را عوض كنيد. ظاهر رژ لب فاسدشدن آن را نشان مي دهد. رژ لب هاي جامد وقتي سفت مي شود و خوب روي لب نمي نشيند و رژلب هاي مايع وقتي چسبناك مي شود، بايد با آن ها خداحافظي كنيد. عمر مفيد يك رژلب بين 12 تا 18 ماه است.

مداد چشم (24-18 ماه)
دورانداختن مدادهاي قديمي بسيار مهم است. از آنجايي كه چشم ها بسيار حساس هستند، مراقبت و نگهداري موادي كه با چشم سروكار دارد، بسيار سخت است. براي اينكه عمر مداد خط چشم را بيشتر كنيد، آن را به كرات بتراشيد تا پوشش بيروني مداد تراشيده شود. اگر از مدادهاي خود به درستي نگهداري كنيد، حدود 18 تا 24 ماه باقي خواهدماند.

منبع:

https://www.beytoote.com/attire/service-attire/expiry4-date-غير مجاز مي باشدmetics.html

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.