اسپرسو ساز ارزان خانگي

معرفي برترين متدهاي آرايشي

اسپرسو ساز ارزان خانگي

۱۹ بازديد

قهوه يكي از نوشيدني هايي است كه به دليل كافئين خستگي را از بين مي برد و باعث طراوت و شادابي مي شود. از ارزش غذايي بالايي برخوردار است. بعد از يك روز كاري سخت يا صبحانه ، نوشيدن يك فنجان قهوه ساخته شده با دستگاه اسپرسو ساز خانگي به شما احساس نشاط مي بخشد و به شما در انجام فعاليت در طول روز كمك مي كند ، حتي اگر مي خواهيد شب را سپري كنيد. بيدار باشيد ، قهوه اين شرايط را براي شما فراهم مي كند.
در ايران نيز محبوبيت عمومي مصرف قهوه در حال افزايش است ، اگرچه مصرف آن در ايران سابقه طولاني دارد و نام بردن كافه ها به جاي چايخانه هاي بالاتر از آن كه چاي سرو مي شود گواه اين ادعاست.
اگر طرفدار نوشيدن قهوه هستيد ، توصيه مي كنيم دستگاه اسپرسو ساز خانگي درست كنيد تا از نوشيدن قهوه لذت ببريد. اسپرسو در واقع نوعي قهوه است كه در آن آب با فشار زياد از طريق دستگاه از دانه ها عبور كرده و قهوه غليظ توليد مي كند.اين قهوه محبوبيت زيادي دارد.
تنوع محصولات اسپرسو در بازار مي تواند شما را در انتخاب و خريد گزينه مناسب به چالش بكشد. در اين مقاله سعي داريم شما را با اين محصول آشنا كنيم و لحظات مهم خريد آن را به شما يادآوري كنيم.
انواع دستگاه هاي اسپرسودستگاه هاي اسپرسو به دو نوع تقسيم مي شوند: ماشين هايي كه از نيروي بخار استفاده مي كنند و ماشين هايي كه از پمپ استفاده مي كنند. دستگاه هاي مجهز به بخار به دو دسته تقسيم مي شوند: دستگاه هاي اسپرسو گازي (انواع Moka Cup) و دستگاه هاي اسپرسو برقي بدون پمپ.
دستگاه هاي پمپ اسپرسو بيشتر مورد استفاده قرار مي گيرند و انواع مختلفي را شامل مي شوند:
دستگاه اسپرسو با پمپ دستي: همانطور كه از نامش پيداست ، فشار لازم براي تهيه اسپرسو در اين نوع دستگاه ها توسط يك اهرم دستي ايجاد مي شود.دستگاه اسپرسو با پمپ برقي: در اين دسته از دستگاه ها شما دماي مورد نياز را تعيين مي كنيد و دستگاه يك پمپ فشار برقي اسپرسو را براي شما فراهم مي كند.دستگاه اسپرسو با پمپ نيمه اتوماتيك: در اين مدل قهوه را آسياب كرده و قبل از روشن كردن دستگاه آن را درون فيلتر قرار مي دهيد. سپس دكمه دستگاه را فشار دهيد و اسپرسو خود را دريافت خواهيد كرد.دستگاه اسپرسو با پمپ اتوماتيك: در اين مدل پس از آسياب دانه هاي قهوه ، بايد آن را در فيلتر دستگاه قرار دهيد. دستگاه به طور خودكار روشن مي شود و پس از تهيه اسپرسو خاموش مي شود.دستگاه اسپرسو با پمپ فوق اتوماتيك: با استفاده از اين مدل دستگاه تمام كارها به صورت خودكار انجام مي شود. دانه هاي زمين به طور خودكار فشار داده مي شوند و در فيلتر قرار مي گيرند. آب جوشيده شده تحت فشار زياد اسپرسو را براي شما فراهم مي كند. كار با اين دستگاه ها بسيار آسان است اما براي تهيه آنها بايد هزينه زيادي پرداخت كنيد.نكات مهم هنگام خريد دستگاه اسپرسو برقيدر انتخاب و خريد دستگاه اسپرسو برقي خانگي بايد چند نكته را بخاطر بسپاريد:
به بهره وري دستگاه توجه كنيد ، برخي از آنها از كيفيت و اقتصادي بالايي برخوردار هستند و علاوه بر توليد قهوه اسپرسو ، مي توانند قهوه فرانسوي نيز درست كنند.قدرت دستگاه اسپرسو برقي مهم است ، وقتي صحبت از قدرت دستگاه مي شود منظور نيرويي است كه يك فنجان قهوه با كيفيت تهيه مي شود. قدرت موتور اين دستگاه براي كيفيت قهوه و لايه خامه اي روغن قهوه كه روي آن تشكيل مي شود بسيار موثر است.قدرت پمپ دستگاه نيز مهم است ، قدرت پمپ بخار دستگاه هاي اسپرسو كه در توليد بخار و آب جوش نقش دارند متفاوت است.طراحي پرتو و فيلتر: فيلتر پرتو سطح كيفيت دستگاه اسپرسو خانگي ، وجود قطعاتي مانند پلاستيك ، استيل و وزن فيلتر پرتو ، دوام دستگاه و عمر آن را تضمين مي كند. علاوه بر اين ، فيلتر فيلتر عملكرد دستگاه شما را تعيين مي كند ، برخي از توليد كنندگان با تغيير در فيلترها ، شما مي توانيد از كپسول و پد قهوه استفاده كنيد.فيلترهاي سبد پرتا در دو نوع فشرده و فشرده نشده توليد مي شوند ، نوع فشرده شده مخصوص لوازم خانگي است و كيفيت قهوه به اين سبدها بستگي دارد.مواد بدنه: مواد بدنه دستگاه اسپرسو خانگي در واقع كيفيت و طول عمر آن را تعيين مي كند ، بنابراين دستگاهي با بدنه بادوام عمر خود را طولاني كرده و قهوه از نظر بهداشتي توليد مي شود.تمام نكات ذكر شده در اين مقاله هنگام انتخاب دستگاه اسپرسو ساز خانگي مناسب داراي اهميت است. شايد رعايت همه اين نكات دشوار به نظر برسد ، بنابراين در زير ما 19 دستگاه اسپرسو خانگي ارزان ، با كيفيت و محبوب را براي شما آماده كرده ايم. اين سمپاش ها بارها در اين آزمون موفق شده اند و از كاربران راضي هستند. با كليك بر روي تصوير يا دكمه زير هر محصول مي توانيد به وب سايت ديجي كالا مراجعه كرده و محصول را بصورت آنلاين سفارش دهيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.