روش هايي براي فروش بيشتر در دوران عيد

معرفي برترين متدهاي آرايشي

روش هايي براي فروش بيشتر در دوران عيد

۲۱ بازديد

چگونه دوران عيد را خوب بفروشيم ؟ 

در دوران عيد اگر شما كاسب هستيد پس بهترين فروش را ميتوانيد داشته باشيد اما بايد توجه داشته باشيد كه چه مراحل و روش هايي دارد در ادامه با روش هايي براي فروش بيشتر در دوران عيد سايت تالاب رادنبال كنيد.

 

10 روش براي موفقيت در كار 

 

۱. روش‌هاي قديمي فروش ديگر كارايي ندارد

دوره‌ي روش‌هاي پردردسر و بي‌قاعده به سرآمده است. در قرن ۲۱ بايد با خلاقيت، بها دادن به ارزش‌ها و ايجاد روابط اصولي، چه در اينترنت و چه در ملاقات‌هاي شخصي، فضاي كاري مناسبي خلق كرد.

 

۲. مشتري بايد از آنچه درباره‌ي شما روي اينترنت مي‌بيند و همچنين خود شما، خوشش بيايد

اگر اين اتفاق افتاد، به شما ايمان مي‌آورد و اعتماد پيدا مي‌كند. آن وقت امكان دارد كه از شما خريد كند. پس وظيفه شما اين است كه شخصيتي دوست‌داشتني و وب‌سايتي جذاب داشته باشيد.

 

۳. فقط ايجاد ارتباط مهم نيست، كيفيت مهم‌تر است

شرايط مي‌طلبد كه همه‌ي جوانب كار را درنظر بگيريد. براي دستيابي به موفقيت بايد از بقيه يك قدم جلوتر، آگاه‌تر و زرنگ‌تر باشيد. توانايي شما در برقراري ارتباط چه از طريق كامپيوتر و چه حضوري و همچنين كسب مهارت‌هاي فروش، رموز رسيدن به هدف هستند.

 

۴. دردنياي امروز خريد و فروش، اين كه شما چه كسي را مي‌شناسيد اهميت ندارد

مهم اين است كه چه كسي شما را مي‌شناسد. بايد مهارت‌هاي نرم افزاري شما آن‌قدر گسترده باشند كه بتوانيد در دنياي صنعت و بازار كار اطلاع‌رساني كنيد. هرچقدر اين اطلاعات ارزشمندتر باشند، كار شما جذاب‌تر خواهد بود.

 

۵. وقت براي مشتري طلاست

بايد همه كارهايتان را با سرعت نور انجام دهيد. از ارسال اطلاعات گرفته تا تهيه‌ي هر آنچه نياز مشتري است، نه فقط آنچه خودتان مي‌فروشيد.بايد ظرف يك چشم برهم زدن جنس را براي مشتري ارسال كنيد. هميشه در دسترس باشيد، مشتري را راهنمايي كنيد كه چطور از محصول جديد نهايت استفاده را بكند و چطور جلوي بروز هرگونه مشكل و خرابي را بگيرد. خلاصه بايد معامله‌اي خاطرانگيز باشد.

 

۶. خود را با چيزي غير از قيمت، از رقبايتان متمايز كنيد

رموز هفتگانه‌ي ايجاد تمايز از اين قرار هستند و مي بينيد كه قيمت محصول در اين فهرست جايي ندارد: ۱. نام شما ۲. پرسش‌هاي شما ۳. راهكارهاي پيشنهادي شما ۴. خلاقيت شما ۵. نحوه‌ي معرفي محصولتان ۶. ارزش‌هاي اخلاقي كه در شما مي‌بينند ۷. توانايي شما در ارائه چيزي بسيار فراتر و كامل‌تر از آنچه در تصور مشتري مي‌گنجد.

 

حتما تاييد مي‌كنيد كه اگر شما چيزي ارزشمندتر از رقبايتان براي عرضه نداشته باشيد، مشتري را فقط مي‌توان با قيمت پايين راضي كرد و اين يعني معامله با سودناچيز!

 

۷. اگر مي‌خواهيد واقعا از رقبايتان متمايز باشيد، به اين نكته توجه كنيد:

توانايي شما در ارائه اطلاعاتي، كه به مشتري كمك مي‌كند تا كيفيت، شرايط كار و زندگي‌اش را ارتقا دهد. مطمئن باشيد شما هم از اثرات مثبت آن بهره‌مند خواهيد شد. بدين ترتيب، هم بين شما و بقيه تمايز قائل مي‌شوند و هم بر ميزان سود شما افزوده خواهد شد.

 

۸. همه را حيرت‌زده كنيد

در دنياي امروز ديگر فقط مهم نيست كه كارهاي شما رضايت مشتري را جلب كند، بلكه بايد نفسش از شدت هيجان بند بيايد. روش‌هايتان، پرسش‌هايتان، نحوه‌ي معرفي محصولتان، ابزارهاي فروش‌تان و وب‌سايتتان را طوري تنظيم كنيد كه كيفيتي فراتر از حد معمول داشته باشند.

 

۹. براي اينكه ديگرا انگشت حيرت به دهان بگيرند، بايد خلاق باشيد

بسياري بر اين باور هستند كه خلاقيت يكي از رموز موفقيت در دنياي نوين اقتصادي است، ولي كم نيستند افرادي كه هرگز در اين زمينه‌ مطالعه‌اي نداشته‌اند. از همين امروز تحقيق را شروع كنيد و يكي از كتاب‌هاي خوبي كه در اين حوزه به نگارش درآمده است، را بخوانيد.

 

۱۰. ترتيبي بدهيد كه هر وقت مشتري اراده كند بتواند با شما ارتباط برقرار كند

درك نيازهاي مشتري بخشي از كار است و توانايي برطرف كردن آن‌ها بخشي ديگر. اولويت شما بايد اين باشد كه وقتي به وجودتان احتياج دارند، در دسترس و جوابگو باشيد. اينترنت قوانين مربوط به ساعت كار را به هم ريخته است. ساعت كاري جديد شما بايد شبانه‌روزي و در كل ۳۶۵ روز سال باشد.پ

منبع:

https://www.talab.org/psychology/success/فروش-دوران-عيد.html

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.