نكاتي كار آمد در هنگام خريد كردن

معرفي برترين متدهاي آرايشي

نكاتي كار آمد در هنگام خريد كردن

۲۰ بازديد

وقتي لباسي مد نظر شماست بايد آن را پرو كنيد شايد در وهله ي اول ان لباس زيبا و خوشايند باشد اما مهم اين است كه شما از پوشيدن آن احساس خوبي داشته باشيد پس بدون رو لباس نخريد.

 

به گزارش تالاب بسياري از افراد دلشان مي خواهند هرآنچه در بازار هست را بخرند و در نهايت آنقدر خسته ميشوند كه حتي انرژي براي بازگشت به منزل ندارند! براي خريد رفتن بايد نكاتي را رعايت كنيم تنها عمل خريد كردن مهم نيست براي خريد رفتن هم بايد دقت كنيد. مطالب زير را براي شما آماده كرده تا هنگامي كه به خريد مي رويد راحت تر باشيد.

 

1 – لباس راحت بپوشيد
زماني كه به خريد مي رويد بهتر است لباس راحت بپوشيد از پوشيدن لباس هايي كه معذب تان ميكند خودداري كنيد زيرا شما ميخواهيد ساعات طولاني را در فروشگاه ها سپري كنيد و احتمالا نياز به پرو لباس ها داريد. كفش راحت بپوشيد تا از پياده روي در خريد خسته نشويد.

 

2 – هميشه براي خريد كيسه بزرگ همراه داشته باشيد
ممكن است زمستان به خريد و برويد نياز به چتر داشته باشيد يا تابستان به خريد برويد و نياز به بادبزن پيدا كنيد اينگونه وسايل اغلب دست و پا گير هستند شما به راحتي مي توانيد آنها را در كيسه اي كه با خود آورديد قرار دهيد. گاهي اوقات كودكان را به خريد ميبريد پس به اين كيسه ها نياز پيدا ميكنيد تا اسباب بازي يا خوراكي‌هايشان را در آن بگذاريد.

 

3 – با دوستانتان به خريد برويد
دوستان هم سن و سال شما معمولا بهتر ميتوانند شما را در خريد راهنمايي كنند. خريد با دوستان صميمي شادتر و لذت بخش تر است.

 

4 – هميشه بايد محل خريدتان را از قبل مشخص كنيد
مثلا مركز شهر، بازار يا فروشگاه هاي محلي هر كدام در قسمت هاي مختلفي قرار دارند شما نميتوانيد در طول روز تمام اين مراكز را بازديد كنيد پس يك جا را براي خريد مشخص كنيد.

 

5 – هميشه لباس ها را پرو كنيد
وقتي لباسي مد نظر شماست بايد آن را پرو كنيد شايد در وهله ي اول ان لباس زيبا و خوشايند باشد اما مهم اين است كه شما از پوشيدن آن احساس خوبي داشته باشيد پس بدون رو لباس نخريد.

 

6 – تنقلات را فراموش نكنيد
خريد وقت زيادي را از شما مي گيرد و پس از يك گردش طولاني و بازديد از فروشگاه ها احتمالا احساس گرسنگي خواهيد كرد پس بهتر است از تنقلات خانگي استفاده كنيد آنها را در ظرف هاي كوچك مسافرتي قرار دهيد و در كيفتان بگذاريد تا از خريد تنقلات مضر و فست فودها در خارج از منزل اجتناب شود.

https://www.talab.org/housekeeping/life-skills/tips-came-when-shopping.html

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.