راه هاي جذاب بودن

معرفي برترين متدهاي آرايشي

راه هاي جذاب بودن

۱۷ بازديد



جذاب بودن,روش هاي جذاب بودن,جذاب بودن براي دختر

يكي از راه هاي جذاب بودن  آراسته بودن است

 

 جذاب بودن يكي از دغدغه هاي افراد جوامع مي باشد. يكي از مهم ترين و اساسي ترين راه هاي جذاب بودن و جذاب به نظر رسيدن، برقراري تماسي چشمي مي باشد. 

يكي از مهمترين و اساسي ترين دغدغه هاي مردم امروزي جذاب بودن و جذاب به نظر رسيدن مي باشد به طوري كه افراد به دنبال راه هاي مختلفي هستند كه بتوانند براي اطرافيان خود جذاب ترين فرد باشند و توجه آنها را به سوي خود جلب كنند. از مهمترين راه هاي جذاب بودن مي توان به لبخند زدن، تماس چشمي داشتن، آراسته بودن، پوشيدن لباس هاي تميز و خوش رنگ اشاره نمود. اگر شما نيز قصد داريد تا كه از جذاب ترين افراد در مهماني ها و دورهمي هاي خود باشيد اين نكات را جدي بگيريد.


چگونه جذاب باشيم؟
آيا شما نيز به دنبال جذاب بودن هستيد؟ آيا مي دانيد براي جذاب به نظر رسيدن بايستي به چه نكاتي توجه داشته باشيد؟ از شما دعوت مي شود كه ما را تا پايان مقاله پيش روي خود همراهي نماييد و اطلاعات بسيار جالب و مفيدي را در اين خصوص به دست بياوريد.

مورد توجه ديگران بودن و محبوب بودن در نزد دوستان و نزديكان از مهمترين نيازهايي مي باشد كه آقاي مازلو نيز در هرم نيازهاي اساسي انسان به اين موضوع اشاره كرده است و جايگاه ويژه اي را براي آن تعيين نموده است. توجه داشته باشيد كه جذاب بودن و جذاب به نظر رسيدن كار بسيار مشكل و سختي نمي باشد و افراد مي توانند با رعايت برخي از نكات بسيار حساس به راحتي در نظر بسياري از افراد جذاب به نظر رسيده و هم چنين از اعتماد به نفس بسيار بالايي نيز برخوردار باشند. راه هاي بسيار مختلفي براي جذاب بودن وجود دارد كه شما نيز مي توانيد با در نظر گرفتن اين راه ها به راحتي پيش دوستان و همسر خود بسيار جذاب باشيد و الگو براي بسياري از همنوعان خود باشيد. از مهمترين راه هاي جذاب بودن مي توان به موارد زير اشاره كرد:

تماس چشمي برقرار كنيد
يكي از مهم ترين و اساسي ترين راه هاي جذاب بودن و جذاب به نظر رسيدن، برقراري تماسي چشمي مي باشد. توجه داشته باشيد كه چشم يكي از مهمترين اعضاي بدن بوده و بيشترين ارتباط را با مغز و افكار افراد دارد. انسان ها براي رسيدن به اعتماد و اطمينان مورد نياز خود، دوست دارند كه با طرف مقابل خود ارتباط چشمي برقرار كنند تا بتوانند حس گرم و مهرباني را از چشمان طرف مقابل خود دريافت كنند.

 

به همين جهت هميشه و در همه حال سعي بر آن داشته باشيد كه به چشمان اطرافيان خود نگاه كنيد و از تاثيرگذارترين افراد به شمار بياييد. هميشه به ياد داشته باشيد كه هنگام صحبت كردن با دوستان و نزديكان خود به چشم هاي آنان خيره شويد تا بتوانيد اعتماد آنها را به دست بياوريد؛ بنابراين براي جذاب به نظر رسيدن مي توانيد به راحتي تماس چشمي را لحاظ نموده و اين آيتم بسيار راحت را هيچ وقت فراموش نكنيد.

 

جذاب بودن,روش هاي جذاب بودن,نكاتي براي جذاب بودن

از مهم ترين و اساسي ترين راه هاي جذاب بودن برقراري تماسي چشمي هنگام صحبت كردن مي باشد


لبخند بزنيد
لبخند زدن و هميشه لبخند بر روي چهره داشتن يكي از رازهاي جذاب بودن مي باشد كه بسياري از افراد جامعه از اين امر بي خبر هستند. لبخند قدرت بي انتهايي را دارد و مي توانيد با اين حركت بهترين و فراموش نشدني ترين دوستي ها را به وجود آورده و تمام عمرتان نيز ادامه دهيد. بسياري از پژوهش ها نشان مي دهد كه لبخند از تاثيرگذارترين حركاتي مي باشد كه افراد مي توانند از اين طريق نه تنها جذاب باشند بلكه مي توانند احساسات خود را نيز به راحتي ابراز كنند. لبخند مي تواند حس مثبتي را به ديگران انتقال داده و شما به راحتي بتوانيد دوستي هاي مورد نظر خود را داشته باشيد. همچنين تفاوت ميان لبخند زدن و خنديدن را نيز فراموش نكنيد چرا كه خنديدن براي برقراري دوستي ها و جلب توجه افراد زيادي توصيه نشده و جذاب نمي باشد.

 

جذاب بودن,نكاتي براي جذاب بودن,جذاب بودن براي دختر

 براي جذاب به نظر رسيدن لبخند بزنيد


با اطمينان خاطر دست دهيد
اگر قرار است دوستان خود را در يك كافه يا پاركي ملاقات كنيد به محض رسيدن به آنها به همراه سلام كردن دست دهيد و توجه داشته باشيد كه با اطمينان خاطر دست بدهيد، چرا كه اين كار سبب مي شود دوستان شما پي به جذاب بودن شما برده و از شما به خوبي ياد كنند. بي شك شما نيز تجربه كرده ايد كه افرادي كه شل دست مي دهند انرژي منفي خود را نيز به شما منتقل مي كنند به همين جهت توصيه مي شود براي جذاب بودن كمي محكم تر دست دهيد البته در نظر داشته باشيد كه چنان محكم دست ندهيد كه سبب آزردن و ناراحتي در فرد متقابل شويد. توجه داشتن باشيد كه هر سه حركت تماس چشمي، لبخند زدن و دست دادن از مهمترين آيتم هايي مي باشد كه از شما مي تواند يك فرد جذاب در ذهن طرف مقابلتان ايجاد كند.

https://www.beytoote.com/psychology/zendegi-behtar/ways3-attractive.html

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.