نحوه ارسال ايميل با گوشي

معرفي برترين متدهاي آرايشي

نحوه ارسال ايميل با گوشي

۱۰ بازديد

چگونه مي توانم يك ايميل ارسال كنم؟الكترونيكي به معناي نامه الكترونيكي است كه بدون شك يكي از بزرگترين و مهمترين اختراعات بشر در دهه ها و قرن هاي اخير است كه امروزه از كاربرد و اهميت آن آگاه هستيم. قبل از ارسال نامه الكترونيكي ، اگر شخصي مجبور بود نامه اي را به شخصي تحويل دهد ، پيام رسان خود را انتخاب مي كند كه براي تحويل نامه بايد چندين روز و هفته در صحرا سفر كند يا از نامه هاي پرنده استفاده كند ، هر دو نامه در معرض خطر. زيرا در روش اول سارقان مي توانند به آنها حمله كنند و در روش دوم - غذاي ديگران!
بنابراين ايميل در زندگي هر يك از ما نقش مهمي دارد و اين در صورتي است كه ممكن است بيشتر ما به آن توجه كافي نداشته باشيم. بيشتر ايميل ها در رابط كاربري Gmail انجام مي شود كه متعلق به شركت بزرگ گوگل است و هر يك از ما يك حساب كاربري در آن داريم. به همين دليل ، ما مي خواهيم نحوه ارسال ايميل به Gmail را مرحله به مرحله به شما آموزش دهيم. با ما همراه باشيد.
توجه: اگر قصد داريد به حساب ياهو خود ايميل ارسال كنيد ، براي ديدن آموزش كامل اين لينك را كليك كنيد.
نحوه ارسال ايميل از طريق تلفندر مرحله اول اين درس ، شما را با پاسخ سوال "نحوه ارسال ايميل از طريق تلفن" آشنا مي كنيم ، كه ممكن است سوالي براي مبتديان باشد. بنابراين حتما مرحله به مرحله پيش برويد تا بتوانيد ايميل مورد نظر خود را ارسال كنيد.
1- به سيستم برنامه ايميل خود وارد شويد و سپس اطلاعات كاربر خود را كه شامل آدرس ايميل و رمز عبور است وارد كنيد تا مانند حساب زير وارد حساب Gmail خود شويد.
يك نامه بفرست
2- شما قبلاً به سيستم حساب Gmail خود وارد شده ايد. همانطور كه نشان داده شده است ، در پايين صفحه علامت + وجود دارد. روي آن كليك كنيد.
يك نامه بفرست
3- در مرحله سوم ، پنجره جديدي باز مي شود كه در آن مي توانيد به راحتي ايميل ارسال كنيد. اما شما بايد يك سري موارد را كنترل و تكميل كنيد كه در آن مي توانيد با استفاده از اعداد و محل آنها ادامه دهيد.
يك نامه بفرست
اين آدرس ايميل شماست اگر چندين ايميل داريد ، مي توانيد آدرس ايميل خود را در اينجا مشخص كنيد.آدرس ايميلي كه مي خواهيد به آن ايميل ارسال كنيد بايد به طور كامل نوشته شود (به عنوان مثال ، hsdg--@gmail.com)موضوع ايميل را مشخص كنيد.در اين قسمت ايميل خود را تايپ كنيد.در آخر بر روي نماد برجسته شده كليك كنيد تا پيام خود را ارسال كنيد. توجه داشته باشيد كه قبل از كليك بر روي اين گزينه ، متن و جزئيات ايميل نوشته شده را بررسي كنيد.نحوه ارسال ايميل با رايانهاكنون ، در اين مرحله ، مي خواهيم پاسخ سوال "نحوه ارسال ايميل از طريق كامپيوتر" را به شما معرفي كنيم. ارسال ايميل با رايانه به آساني روش ساده است. در ادامه اين بخش ، ما گام به گام شما را معرفي خواهيم كرد.
1. ابتدا به سيستم "Accounts.google" وارد شويد و نام كاربري Gmail خود را وارد كنيد تا به سيستم مرورگر خود وارد شويد. سپس Next را كليك كنيد.
يك نامه بفرست
2- در اين مرحله بايد رمز ايميل خود را وارد كنيد. سپس Next را كليك كنيد.
نحوه ارسال ايميل
3- اكنون به Gmail خود وارد شده ايد ، جايي كه مي توانيد تمام ايميل هاي دريافتي را مشاهده كنيد. در سمت چپ صفحه رايانه ، گزينه نوشتن را مي بينيد كه در تصوير زير نيز نشان داده شده است. روي آن كليك كنيد.
يك نامه بفرست
4- سپس يك پنجره كوچك در پايين صفحه باز مي شود تا بتوانيد يك سري موارد را وارد كنيد و موارد موجود در آن قرار دارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.