نكته هايي براي بلندقد به نظر رسيدن

معرفي برترين متدهاي آرايشي

نكته هايي براي بلندقد به نظر رسيدن

۳۸ بازديد



راههاي قدبلند شدن آقايان,نكاتي براي قد بلند شدن خانم ها

براي بلندقد به نظر رسيدن لباس هايي با خطوط راه راه عموي به تن كنيد


قد بلند به نظر رسيدن يكي از رازهاي اصلي شيك پوشي است. شما هم اگر قد متوسطي داريد به راحتي مي توانيد با اين ترفندها قدتان را بلندتر از آنچه هستيد نشان دهيد.

 


قدتان را با اين ترفندها بلندتر كنيد!!
شايد وقتي صحبت از بلند نشان دادن قد به ميان مي آيد، عده اي باور نكنند و قد را بخش تثبيت شده از هيات هر فرد بدانند، البته پر بي راه نيست. چاقي و لاغري قابل تغييرند. اما قد انسان در طول عمر او تقريبا ثابت مي ماند و تغيير نمي كند. اما شما مي توانيد با به كار بستن يك سري اصول، قدتان را بلندتر از آن چيزي كه است نشان دهيد:

براي بلندقد به نظر رسيدن لباس هايي با خطوط راه راه عموي به تن كنيد
خطوط عمودي، چشم بيننده را به سمت بالا و پايين هدايت مي كند و اين باعث خطاي ديد مي شود. از اين رو، لباس داراي خطوط راه راه عمودي، قد را بلندتر نشان مي دهد و در مقابل، راه راه افقي به شما ظاهري چاق و قد كوتاه مي بخشد.

براي بلند قد به نظر رسيدن بلوز و شلوار هم رنگ بپوشيد
پوشيدن دو رنگ بلوز و شلوار، بدن شما را در چشم بيننده به دو قسمت تقسيم مي كند و چشم به اشتباه، قد را كوتاه تر تصور خواهدكرد. اما لباس سرتاسر يكرنگ، بدن را تنها در يك بخش نشان مي دهد و بيننده شما را بلندتر خواهدديد.

اگر مي خواهيد بلند قد به نظر برسيد، نقش و نگارهاي لباس تان نبايد درشت باشد
نقش هاي درشت روي لباس، باعث مي شود شما كوتاه تر و پهن تر به نظر بياييد. اما نقش هاي ريز مانند طرح چهارخانه ريز، شما را قدبلند و خوش اندام نمايان مي كند.

اگر مي خواهيد بلند قد به نظر برسيد، لباس هاي گشاد و بزرگ نپوشيد
هرگز پيراهني كه در آن گم مي شويد به تن نكنيد. اين لباس ها شما را چاق تر و كوتاه تر نشان مي دهد.

نكاتي براي خانم هايي كه مي خواهند قدبلند باشند
براي قد بلند به نظر رسيدن موهايتان نبايد روي شانه هايتان قرار گيرد
اگر موهايي بلند داريد، نبايد آن ها را روي شانه ها بيندازيد، و گرنه اندام شما را فشرده تر و كوتاه تر از آن چه است، نشان خواهد داد. موهايتان را كوتاه كنيد يا آن ها را با كليپس يا كش مو جمع كنيد، به نحوي كه روي شانه تان قرار نگيرد.

براي بلند قد به نظر رسيدن موهاي تان را مش كنيد
موهاي يكرنگ را روي شانه نريزيد، زيرا ظاهري كوتاهتر به گردن شما مي بخشد. موهايتان را مش يا هايلايت كنيد تا در بلند قد نشان دادن تان موثر باشد.

براي بلند قد به نظر رسيدن كفش پاشنه بلند بپوشيد
اين امكان خوب براي خانم ها وجود دارد كه با پوشيدن كفش لژدار يا پاشنه دار به بلند قد شدن خود كمك كنند. شما هم از اين موهبت استفاده كنيد، اما مراقب سلامت پاهايتان هم باشيد و از به پا كردن كفش هايي با پاشنه هاي فوق العاده بلند بپرهيزيد.

براي بلند قد به نظر رسيدن لباس يقه 7 بپوشيد
يقه 7 مانند خطوط راه راه عمودي موجب خطاي ديد مي شود و قد را بلندتر نشان مي دهد. در حالي كه يقه گرد به كوتاه و چاق نشان دادن قد شما كمك مي كند.

براي بلند قد به نظر رسيدن دامن كوتاه بپوشيد
دامني بپوشيد كه تا بالاي زانوهايتان باشد و زانو بايد پيدا باشد. هرچه بخش بيشتري از پا بيرون باشد، قد بلندتر به نظر خواهيد رسيد.

شلوار دمپا گشاد به پا كنيد
اين شلوارها قد را بلند و پاها را متناسب تر نشان مي دهد، در حالي كه شلوار تنگ به پاها ظاهري چاق و كوتاه خواهد داد.

شلوار و كفشي يك رنگ انتخاب كنيد
اين هم يك حقه ديگر براي بلندتر نشان دادن قد! اگر كفش تان به همان رنگ شلوار باشد، چشم بيننده نمي تواند تشخيص دهد كه مچ پا كدام است و از مچ به پايين را جزئي از همان پا خواهدديد. بدين ترتيب پاها ظاهري كشيده تر پيدا مي كند.

شلوار فاق بلند بپوشيد
فاق بلند شلوار، چشم بيننده را فريب مي دهد و او تصور مي كند كه پاهاي شما بلندتر است.

براي قد بلند شدن كمربند باريك ببنديد
كمربند باريك به زيباتر شدن اندام تان كمك مي كند. اما كمربند پهن، نقش خطوط راه راه افقي را پيدا مي كند و هيكل را كوتاه تر نشان خواهدداد.

براي قد بلند شدن گردنبند بلند و آويخته استفاده كنيد
اين نوع گردنبند چشم بيننده را به سمت بالا و پايين هدايت مي كند و در نتيجه، بالاتنه كشيده تر به نظر خواهدآمد.

براي قد بلندشدن كيف بزرگ دست نگيريد
كيف هاي بزرگي كه ظاهر ساك را دارند، از قد بلندي شما مي كاهد و كوتاه و زمخت نشان تان مي دهد. برعكس كيف هاي ظريف كه خطوطي باريك دارد، باعث كشيده تر نشان دادن شما مي شود.

نكاتي براي قد بلند شدن در آقايان
مدل موي مناسب انتخاب كنيد
اگر مي خواهيد بلند و باريك تر به نظر بياييد، قسمت هاي كناري سر در بالاي گوش ها را كوتاه كنيد و در عوض بالاي سر را بلند كرده و رو به بالا بدهيد. بدين ترتيب، قد شما كمي بلندتر به نظر خواهدآمد.

كفش داراي لژ مناسب انتخاب كنيد
برخي كفش ها داراي لژ پنهان اند كه به چشم بيننده نمي آيند، اما قد شما را بلندتر از آن چه است، نشان مي دهد.

كت نسبتا كوتاه بپوشيد
به طور كلي، كت و شلوار موجب قد بلند نشان دادن شما مي شود. اما اگر كت نسبتا كوتاه باشد، به نحوي كه قسمت بيشتري از پاها نمايان شود، قدبلندتر به نظر خواهيد آمد.

مراقب كراوات تان باشيد
كراوات بلند و باريك با خطوط راه راه باريك ببنديد تا بالاتنه شما بلندتر و ظريف تر به نظر بايد. برعكس، كراوات پهن باعث كوتاه و زمخت نشان دادن شما خواهدشد.

بلوز نسبتا كوتاه بپوشيد
بلوزهاي غير رسمي را نيز مانند كت تان نسبتا كوتاه تر انتخاب كنيد تا قسمت بيشتري از پاهايتان پيدا باشد و بدين ترتيب، قدبلندتر جلوه كنيد. اما بلوزتان نبايد بيش از حد كوتاه باشد، وگرنه نمايي غيرواقعي پيدا خواهيد كرد.

مراقب قد شلوارتان باشيد
شلوار نه بايد كوتاه باشد و نه بيش از حد بلند. شلوار كوتاه بد مدل است و پاها را كوتاه تر نشان مي دهد؛ اما اگر شلوار بيش از حد بلند باشد، لبه پاييني آن روي قسمت بند كفش جمع مي شود به بيننده اين حس را القا مي كنند كه شما قدي كوتاه داريد. چين خوردگي هاي پهن افقي لبه پاييني پاچه ها، به خودي خود مي تواند عامل كوتاه نشان دادن شما باشد. پس شلوارهايتان را در اندازه اي مناسب انتخاب كنيد؛ نه كوتاه و نه بلند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.