نكاتي براي انتخاب لباس عروس

معرفي برترين متدهاي آرايشي

نكاتي براي انتخاب لباس عروس

۳۸ بازديد

بهترين انتخاب براي لباس عروسي, انتخاب لباس عروس

قبل از انتخاب زمان و مكان مراسم عروسي سراغ خريد لباس نرويد

 

لباس عروس يكي از مهم ترين انتخاب ها در مراسم عروسي است. اگر مي خواهيد در روز عروسي تان يك عروس رويايي شويد در انتخاب لباس عروسي تان به اين نكته ها دقت كنيد.

قبل از انتخاب زمان و مكان مراسم عروسي سراغ خريد لباس نرويد

در مدل سبك لباس عروسي خود فكر كنيد و براي آن برنامه ريزي كنيد. نوع لباس عروس را بر اساس فصلي كه مراسم شما در آن برگزار مي شود انتخاب كنيد و يا محل برگزاري و تالار عروسي مي تواند در انتخاب شما تاثير گذار باشد. به عنوان مثال اگر شما عروسي خود را در فضاي باز برگزار مي كنيد لباس عروسي تان بهتر است از زرق و برق زيادي برخوردار باشد كه چشمگير باشد و جلوه لباس عروسي شما را به حد اعلي برساند.

لباسي كه دوست داريد ممكن است مناسب فصل و مكان عروسي اي كه رزرو كرده ايد نباشد. براي مثال يك لباس ابريشمي براي عروسي در يك شهر جنوبي در تابستان اصلا مناسب نيست و به محض پوشيدن لباس شروع به عرق كردن مي كنيد.


صادق ترين افراد را براي پرو و انتخاب لباس عروس با خودتان ببريد
بيشتر فروشگاهها تنها به شما اجازه آوردن 2 و نهايتاً سه همراه را براي انتخاب لباس مي دهند. پس يك جمعيت 12 نفري خوشحال و خندان كه زماني كه از اتاق پرو با لباس عروس بيرون مي آييد با گريه خوشحالي از ديدن شما جيغ و فرياد مي كنند وجود ندارد. بنابراين صادق ترين و احساسي ترين افرادي را كه مي شناسيد همراهتان ببريد. مادرتان ( به عنوان صادق ترين ) اگر لباسي به شما نياييد صادقانه مي گويد ( چون پس از امتحان كردن چندين لباس ديگر به اندازه كافي ديد واقع بينانه نخواهيد داشت) و عمه تان ( به عنوان حساس ترين ) به شما مي گفت كه در هر لباسي زيبا هستيد. و دوستانتان كه در خانه مي ماندند.

از نظر ديگران استفاده كنيد و بشنويد اما نگذرايد كه نظر آنها تحميلي باشد. اگر شما لباس عروس خود را بر اساس علايق ديگران نه سليقه خود انتخاب كنيد ممكن است در آينده پشيمان شده و حسرت گذشته را بخوريد. همچنين مي توانيد از نظر داماد هم در اين مورد آگاه شويد. بيشتر عروس ها تمايل دارند كه داماد عروس و لباس عروس را تا زمان مراسم و حضور در تالار پذيرايي نبينند اما ممكن است ايده او باعث تغيير نظر شما و در نتيجه انتخاب لباسي با سليقه و نظر طرفين انجام شود.


اگر در زندگي روزانه خود لباس دكلته نمي پوشيد براي روز عروسي هم اين كار را نكنيد

در انتخاب لباس عروس بر اساس مد روز و مقطعي دقت كنيد. زماني كه در آينده به لباس عروس خود از ميان عكس ها نگاه مي كنيد اگر لباس شما با مد زمان خود طراحي شده باشد و بسيار خاص باشد عكسي دموده شده و منقضي شده به نظر مي رسد. پس لباسي كه انتخاب مي كنيد سعي كنيد نا متعارف نباشد.


90 درصد لباس عروسهايي كه مي بينيد دكلته هستند و زماني كه فكر مي كند چند درصد از لباسهاي معمولي كه روزانه مي پوشيد دكلته هستند ارتباط معقولي بين اين دو پيدا نمي كنيد. به شما گفته شده بود كه امروزي باشيد و لباس دكلته انتخاب كنيد. اگر چه هرگز در كل زندگيتان لباس اين مدلي نپوشيده ايد. روز عروسي روز امتحان كردن سبك جديد لباس نيست.

 

انتخاب مدل لباس عروس,نحوه انتخاب مدل لباس عروس

اگر تا به حال لباس دكلته نپوشيده ايد براي اولين بار لباس عروس دكلته انتخاب نكنيد


اگر لباسي كه در فروشگاه مي پوشيد مناسب نيست، تصور نكنيد كه اگر سايز خودتان را بپوشيد بهتر خواهد شد
زماني كه شما يك مدل لباس را براي امتحان پوشيديد به شما گفته شد كه اگر همان لباس را اما سايز خودتان بپوشيد برايتان بسيار متناسب خواهد بود. اما زمانيكه لباس دكلته سايز شما به دستتان رسيد شوكه مي شويد براي اينكه در قسمت بالاي لباس دقيقا سايز شما نبود و روي تنتان گشاد بود. به همين دليل شما مجبور به ايجاد تغييراتي در لباستان مي شويد.

 

در انتخاب لباس عروس دقت لازم را انجام دهيد. لباسي كه انتخاب مي كنيد بايد كاملا اندازه شما باشد و با بدن شما فيت شود. از اين جهت سعي كنيد در روزهايي لباس عروس را انتخاب كنيد كه به مراسم خود نزديك باشد. چرا كه ممكن است تا زمان مراسم در اثر احساسات و استرس ها تغيير سايز داشته باشيد و هنگامي كه لباس عروس را مي پوشيد زيبايي لازم را نداشته باشد و زمان لازم جهت تغيير در آن را از دست داده باشيد.

تكنيك هاي انتخاب لباس عروس, نكاتي براي انتخاب لباس عروس

حتما در هنگام پرو لباس عروس، لباس سايز خودتان را بپوشيد


از فروشگاه هاي خريد كنيد كه خياط داشته باشند
اگر لباس سفارشي تان به دستتان رسيد و مناسب نبود مي توانيد از فروشگاهي كه لباس را به شما فروخته بخواهيد كه لباس را سايز شما كند. به علاوه اينكه خياطهاي خود فروشگاه معمولاً با لباسهايي كه مي فروشند آشنا بوده و بدون اتلاف وقت مي توانند به شما بگويند كه چه اقداماتي مي شود براي سايز كردن و اصلاح لباس انجام داد و چه كارهايي قابل انجام نيست.

در عين حال لباس شما بايد راحتي لازم را داشته باشد. چرا كه شما با اين لباس زمان زيادي را سپري مي كنيد. از باغ و آتليه عروس گرفته تا قدم زدن و رقصيدن در تالار عروسي، يك لباس عروس راحت و سبك باعث مي شود شما در طول روز احساس خستگي كمتري كنيد و در نهايت باعث كاهش استرس شما و بهتر بودن شما در مراسم مي شود. اين يكي از كليدي ترين نكات در انتخاب لباس عروس است.

لباسهاي يك بار پوشيده شده عالي هستند
براي ميزان هزينه و بودجه اي كه براي خريد لباس عروس محاسبه كرده ايد برنامه ريزي كنيد. شما كل بودجه را براي خريد لباس عروس خود صرف نكنيد چرا كه ممكن است نياز باشد تغييراتي در لباس عروس داشته باشيد. به عنوان مثال تغيير اندازه، مدل، انجام كار دست روي لباس عروس يا اضافه كردن ملحقات در مراسم عروسي. چنانچه اين برنامه ريزي را نداشته باشيد ممكن است از موارد مهمي كه احتمال مي رود در آينده نياز شود باز بنمايند.


مي توانيد از لباس هايي كه يكبار پوشيده شده اند و قيمت آن ها بسيار پايين آمده است استفاده كنيد.

 


اگر از لباسي كه خريده ايد متنفريد، وحشت نكنيد
هميشه مي توانيد يك لباس ديگر بخريد و لباس اولي را به صورت آنلاين بفروشيد.

براي خريد تور و ساير لوازم جانبي از سالنهاي عروس خود را تحت فشار نگذاريد

مي توانيد از ساير مكانها لوازم جانبي را خريد كنيد. به طور مثال يك فروشگاه لوازم عروس در نيويورك قصد داشت يك تور عروس را به قيمت 1100 دلار به من بفروشد عكس تور را گرفتم و به يك پارچه فروشي بردم و آنها همان تور را به قيمت 375 دلار براي من درست كردند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.