مدل زودپز برتر

معرفي برترين متدهاي آرايشي

مدل زودپز برتر

۹ بازديد

يونيك يكي از برندهايي است كه ضمن داشتن كيفيت مطلوب قيمت نسبتا مناسبي‌ هم دارد. زودپز يونيك مدل UN-8616 ، سه و نيم كيلوگرم وزن و ۶ ليتر ظرفيت دارد كه براي خانواده‌هاي ۳ تا ۶ نفره گزينه كاملا مناسبي است. بهترين زود پز برقي چي بخرم؟ جنس بدنه آن از استيل ضد زنگ است و استحكام كافي دارد.

اين مدل دو دستگيره دارد و حتي زماني كه كاملا پر است و وزن بالايي هم دارد براي جابه‌جايي آن مشكلي نخواهيد داشت.  اما برخي از خريداران معتقدند كه جنس قطعات استفاده شده در قسمت در و دستگيره‌ها مي‌توانست از چيزي كه هست بهتر باشد.
اگر از طرفداران غذاهاي بخارپز شده هستيد بايد بدانيد كه اين زودپز با توجه به سبد مخصوصي كه دارد گزينه خوبي براي بخارپز كردن غذاها هم هست. درب پيركس اضافه‌اي كه همراه با اين محصول عرضه مي‌شود يكي ديگر از مزاياي آن به شمار مي‌رود. قيمت اين محصول حدود ۸۰۰ هزار تومان است.
۳- زودپز برقي سام مدل PC-5733WSزودپز برقي سام
زودپز برقي سام مدل PC-5733WS چندكاره است و عملكردهاي زودپز، بخارپز، آرام‌پز، كيك‌پز و ماست‌ساز را هم دارد. از نظر ظرفيت ۸نفره به حساب مي‌آيد و كل دستگاه حدود ۷ كيلوگرم وزن دارد. جنس بدنه دستگاه از پلاستيك است و رنگ سفيدش باعث شده برخي از خريداران از دشواري تميز نگه داشتن آن و لكه‌هايي كه روي آن مي‌افتد گلايه داشته‌ باشند. اين مدل هم مانند ديگر مدل‌هاي برقي تايمر و گرم‌كن دارد كه فرآيند درست كردن غذا را ساده‌تر و كوتاه‌تر مي‌كند.
قبل از توضيحات بيشتر لازم است يادآور شوم كه اين زودپز يك محصول ايراني به شمار مي‌رود و همان‌طور كه در مطالب ديگر هم گفته‌ام توليدات با كيفيت داخلي را فراموش نمي‌كنم. توان مصرفي زودپز سام ۹۰۰ وات است كه نسبت به زودپز ويداس كم‌مصرف‌تر است.
تنظيمات و صفحه نمايش ديجيتال دستگاه كار كردن با آن را ساده‌تر كرده است. خريداران اين مدل از نسبت قيمت به كيفيت آن راضي‌اند هرچند برخي از آن‌ها انتظار داشته‌اند كه كيفيت ساخت بدنه آن بيشتر باشد. قيمت اين محصول مناسب است.
مشاهده قيمت زودپز سام pc-5733ws۴- زودپز هاس جوهر مدل Galaxyزودپز هاس جوهر 
مدل «Clipso Galaxy» از برند «هاس جوهر» محصول كشور تركيه است. شركت هاس جوهر‌ كه در سال ۱۹۹۳ كار خود را آغاز كرده توانسته طي بيست‌وچند سال گذشته اعتماد مشتريان خود را جلب كند.
اين زودپز ۵ ليتري گنجايش نسبتا كمي دارد و با اينكه قاعدتا بايد پاسخگوي نياز خانواده‌هاي پنج نفره باشد، برخي از خريداران معتقدند براي خانواده‌هاي بيش از چهار نفر كوچك به حساب مي‌آيد. به جز اين مورد خريداران اين محصول گلايه‌‌ ديگري نداشته‌اند و اكثر آن‌ها از مبلغي كه براي خريدش هزينه كرده‌اند كاملا راضي به نظر مي‌رسند.
مشاهده قيمت زودپز هاس جوهر Clipso Galaxyاين زودپز از جنس استيل با كيفيت و ضخامت آن به گونه‌اي است كه قدرت ضربه‌پذيري بالايي به اين محصول داده است. كف آن هم از سه لايه تشكيل شده  كه بر استحكام آن افزوده است. در قسمت در داراي دو سوپاپ بخار است و در طراحي آن اصول ايمني به خوبي رعايت شده است.
دو دستگيره هم از جنس پلاستيك در طرفين محصول تعبيه شده كه كيفيت قابل قبولي دارند. حداكثر فشار بخار توليد شده در اين زودپز ۷۰ كيلوپاسكال است كه مقدار متوسط رو به پاييني به حساب مي‌آيد اما براي اكثر غذاها كافي‌ است و بعيد است كه در پخت‌وپز براي‌تان مشكل‌ساز شود.
۵- زودپز برقي فلر مدل PC165 زودپز برقي فلر مدل PC165برند نام‌آشناي فلر در توليد زودپز برقي هم دستي دارد. زودپز برقي فلر مدل PC165، توان مصرفي معادل با ۱۰۰۰ وات دارد و در رده مصرف انرژي B تا A قرار مي‌گيرد كه نشان‌دهنده مصرف نسبتا پايين اين دستگاه است. اين زودپز كه از جنس استيل ضد زنگ و داراي ظرف با روكش نچسب است، ۵.۳ كيلوگرم وزن دارد.
۶ ليتر هم ظرفيت دارد كه گنجايش كافي براي مصرف يك خانواده ۳ تا ۶ نفره به حساب مي‌آيد. در اين مدل با تنظيم ميزان فشار بخار در سه حالت كم، استاندارد، زياد مي‌توان مقدار فشار داخل دستگاه را تنظيم كرد كه البته متناسب با ميزان فشار بخار، مدت زمان پخت هم تغيير مي‌كند و قابل كنترل است. مثل ديگر زودپزهاي برقي تايمر هم دارد كه در مديريت زمان پخت و پز به شما كمك مي‌كند.
اين زودپز داراي تنظيمات پيش‌فرض براي پخت آبگوشت، انواع خورش، سوپ، حليم، مرغ و گوشت، ماهيچه، حبوبات و حتي برنج با ته‌ديگ، ماست و پنير است كه تنها با يك دكمه قابل انتخاب هستند. قابليت پخت كيك و سرخ كردن هم در اين دستگاه وجود دارد. در دستگاه به راحتي بسته مي‌شود و اصول ايمني هم در طراحي آن به‌خوبي رعايت شده است.
مشاهده قيمت زودپز فلر PC۱۶۵خريداران اين دستگاه از كيفيت و عملكرد خوب اين دستگاه خبر داده‌اند و به نظر مي‌رسد بين زودپزهاي برقي موجود در بازار جز بهترين انتخاب‌ها باشد. البته برخي به عنوان ايراد اين مدل از سر و صداي نسبتا زياد آن هنگام تبخير آب گفته‌اند.
۶- زودپز تفال مدل Clipso Precisionزودپز تفال مدل Clipso Precision
برند معتبر تفال سال‌هاست كه جاي خود را در آشپزخانه‌هاي ايراني باز كرده و محصولات مختلف آن با كاربردهاي مختلف دستياران خو‌ش سابقه‌‌اي به حساب مي‌آيند. زودپزهاي تفال هم در مدل‌هاي كاملا متنوع و در اندازه‌هاي مختلف سهم قابل توجهي از بازار را به خود اختصاص داده‌اند.
زودپز تفال مدل Clipso Precision هم در سايزهاي ۶، ۸ و ۱۰ ليتري موجود است كه ما به معرفي مدل ۶ ليتري آن مي‌پردازيم. اين زودپز ساخت فرانسه از جنس استيل است و دو دستگيره از جنس پلاستيك دارد.
عكس و قيمت سايزهاي 6، 8 و 10 ليتري را ببينيدميران فشار توليد شده در اين مدل ۸۵ كيلو پاسكال يا ۱۲pci است. داراي تايمر است كه روي در آن قابل مشاهده‌ است. ميزان فشار بخار هم روي اين تايمر قابل مشاهده است. سبد بخارپز دارد و از اين مدل مي‌توانيد به عنوان بخارپز هم استفاده كنيد. دسته‌هاي اين محصول تا مي‌شوند و اين قابليت باعث مي‌شود كه راحت‌تر در كمد يا كابينت‌ قرار بگيرد و فضاي كمتري را اشغال كند.
خريداران اين محصول از سطح ايمني آن كاملا راضي هستند و از جنس بدنه آن تعريف مي‌كنند. اما براي اين كيفيت و ايمني بايد هزينه نسبتا بالايي پرداخت كنيد! قيمت اين محصول حدود ۱ ميليون و ۹۰۰ هزار تومان است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.