بهترين مارك ساندويچ ساز، كدوم مدل رو بخريم؟

۱۳ بازديد

راهنماي خريد: در اين روزهايي كه همه افراد خانواده براي تامين مخارج زندگي كار مي كنند، زمان بسيار كم تري براي پخت غذا باقي مي ماند. ساندويچ ساز پارس خزر خوبه؟ استفاده از روش هاي سريع و راحت براي تهيه وعده هاي غذايي كمك زيادي به صرفه جويي در زمان و هزينه كرده و ديگر نيازي نيست با رستوران نزديك خانه خود تماس بگيريد. ساندويچ ساز يكي از اين نوع لوازم خانگي است كه مي تواند وعده هاي غذايي سالم و راحتي را به خانه شما بياورد. ساندويچ ساز با قيمت پايين امكان خريد را براي هر خانواده اي مهيا مي سازد. با راهنماي خريد ساندويچ ساز همراه باشيد: 
قبل از خريد هر وسيله اي قطعا دوست داريد محدوده قيمتي آن را بدانيد. همانطور كه گفته شد ساندويچ سازها از لوازم خانگي ارزان قيمت هستند و از حدود 100 هزار تا 1 ميليون و پونصد هزار تومان متغيرند. مهم ترين فاكتورهايي كه در زمان انتخاب ساندويچ ساز ممكن است شما را دچار ترديد و دو دلي كند، اين موارد هستند:
تعداد صفحات و خانه هاروش تميز كردنتايمرتعداد سينيمصرف انرژي​مطلب پيشنهادي : پكيج ديواري چه ماركي بخريم؟
مارك ساندويچ ساز خوب
راهنماي خريد ساندويچ سازاگر تعداد افراد خانواده شما بيش از دو يا سه نفر است، بهتر است انواع 4 خانه يا بيشتر را خريداري كنيد كه در زمان كوتاه تر ساندويچ هاي خوشمزه بيشتري آماده خوردن شوند. اين را بدانيد كه اگر ساندويچ ساز دو خانه دارد، يعني يك نان تست در هر خانه قرار مي گيرد و در نهايت 4 ساندويچ مثلثي بر جاي مي گذارد.
نكته مهم در مورد خريد ساندويچ ساز روش تميز كردن آن است. ساندويچ ساز مناسب بايد صفحه جدا شونده داشته باشد تا بعد از استفاده بتوان آنها را جدا كرده و شست، البته صفحات داخل از نوع نچسب هستند و اگر صفحاتش جدا نشوند، مي توانيد با دستمال نمدار پاكش كنيد. 
اگر بتوانيد نوعي از ساندويچ ساز را بخريد كه تايمر داشته باشد، نگران سوختن ساندويچ هاي خود نخواهيد بود. تايمر به شما اطلاع مي دهد كه در چه زماني ساندويچ شما آماده سرو است.
دو نوع صفحه گريل براي ساندويچ سازها وجود دارد: صاف يا شياردار. در صورت استفاده از انواع شيار دار، ساندويچ شما برشته تر خواهد شد.
مطب پيشنهادي : راهنماي خريد ترازوي آشپزخانه، هر چيزي به مقدار لازم!
blog postليندوگريل ساندويچ ساز پرينسس
تلفن: 88500132محصولات پرنسس لوازم خانگي تخت ليسانس كشور هلند است. محصولي كه در بالا مي بينيد، سه سيني جداگانه دارد و براي گريل كردن، ساندويچ و وافل استفاده مي شود. توان مصرفي آن 700 وات بوده و داراي نشانگر روشن و خاموش و قفل ايمني است. 
براي ميزان مصرف انرژي به سراغ انواعي از ساندويچ ميكر برويد كه المنت هاي آن سريع داغ شوند. 
بهترين مارك ساندويچ ساز چيست؟معروفترين برندهاي ساندويچ ساز در بازار در زير نام برده شده است:
كنوودفيليپستفالكنوودبوشمولينكستكنوكيتبلك اند دكرپارس خزرفلردلونگيهاردستونگاسونيكسانيپرنسس​مطلب مرتبط: ۱۰ برند برتر لوازم خانگي براي جهيزيه عروس!

blog postلوازم خانگي پارس خزرساندويچ ساز مدل 850P
تلفن: 02188812485در مورد برندهاي ايراني هم مي توانيد به سراغ ساندويچ ساز پارس خزر برويد. براي مثال مدل 850 اين برند، 4 ساندويچ ساز مثلثي دارد.
در مورد برخي از ساندويچ ها كه محتويات زيادي درون خود دارند، بهتر است از نوعي از ساندويچ ساز استفاده شود كه لولاي متحرك دارند و متناسب با قطر ساندويچ تنظيم مي شوند.

رنگ اصلي در انواع اين وسيله سفيد، نقره اي و سياه است. مي توانيد بسته به سليقه خود بهترين رنگ را انتخاب كنيد، البته در برخي مدل ها رنگهاي متنوع ديگري نيز در كنار آنها قرار مي گيرد. 
مطلب مرتبط: وسايل برقي آشپزخانه عروس، سفيد يا سليور؟
برخي از مدل ها قابليت پخت و گريل كردن گوشت و استيك را نيز دارند، به طبع قيمت آنها نيز بيشتر خواهد بود.براي هر نوع از لوازم خانگي از جمله ساندويچ ساز ضمانت و خدمات پس از فروش برند انتخابي خود را در نظر بگيريد. براي خريد هر محصول مي توانيد روي آن كليك كرده و با كادر سبز رنگ، به فروشنده وصل شويد. خيابان شريعتي، جمهوري، سراي حاجب الدوله در بازار تهران و سه راه امين حضور از محله هايي هستند كه براي لوازم خانگي آشپزخانه مي توانيد به آن ها مراجعه كنيد. 

خواص کدوحلوایی برای بدن

1- سرشار از آنتی اکسیدان

کاروتنوئیدها یا همان رنگدانه های موجود در کدو حلوایی از سلول های بدن شما در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کنند. کدو حلوایی هم درست مثل هویج منبع غنی بتاکاروتن، آلفا کاروتن و بتا کریپتوزانتین است. بدن شما بعد از دریافت بتاکاروتن آن را تبدیل به ویتامین A می کند و بدین ترتیب عملکرد سیستم ایمنی بدن افزایش می یابد.

2- محافظت از چشم

همانطور که گفتیم کدو حلوایی سرشار از بتاکاروتن است که در بدن تبدیل به ویتامین A می شود. فقط با مصرف حدود یک فنجان کدو حلوایی می توانید دو برابر نیاز روزانه بدنتان به ویتامین A را تامین کنید. این ویتامین مهم و ضروری به حفظ و بهبود حس بینایی کمک می کند و علاوه بر بهبود سلامتی دندان ها و استخوان ها خطر ابتلا به بیماری دژانتیو چشم که یکی از علل کوری در جهان است را هم کاهش می دهد.

3- بهبود سیستم گوارشی

فیبر موجود در کدو حلوایی در تنظیم قندخون، کلسترول و حرکات طبیعی روده موثر است. همه می دانیم که فیبر به سلامت سیستم گوارش کمک می کند. از سوی دیگر فیبر موجود در کدو حلوایی موجب پر کردن معده میشود و باعث تاخیر در احساس گرسنگی می شود و جلوی پرخوری تان را می گیرد. اگر رژیم لاغری دارید استفاده از کدوحلوایی را فراموش نکنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.