بهترين برندهاي ماشين ريش تراش

معرفي برترين متدهاي آرايشي

بهترين برندهاي ماشين ريش تراش

۹ بازديد

تراشيدن ريش مشكلاتي همانند صورت حساس، جوش‌هاي بعد اصلاح را به همراه دارد كه با وجود اين سختي‌ها بيشتر آقايان ترجيح مي‌دهند ريش خودشان را ماهي يك‌بار اصلاح كنند و با ريش بلند به زندگي روزانه ادامه دهند.
ماشين ريش تراش موزر مدت‌هاست كه راه‌حل مناسبي براي اين مشكلات شده است اما بسياري از آقايان هنوز علاقه‌اي به تغيير اين روند ندارند و هيچ تفاوتي بين ماشين ريش تراش و تيغ‌هاي قديمي نمي‌بينند. اما اين روزها، با پيشرفت تكنولوژي طراحي ماشين‌هاي ريش‌تراش نيز بهبود پيدا كرده‌اند. در اين مطلب راهنماي خريد ماشين ريش تراش را براي شما آماده كرده‌ايم و به معرفي چند نمونه از بهترين‌هاي موجود در بازار خواهيم پرداخت.
 اخبار روز  اخبار بورس  قيمت دلار امروز چطور خانه متري بخريم؟ وانت قلدر آمريكايي كه شما را ميخ كوب مي‌كند + تصاوير سايپايدك برترين شبكه نمايندگي‌هاي‌ خدمات پس از فروش در كشور شدبهترين برندهاي ماشين ريش تراش مردانه : كارخانه موزر(MOSER)كارخانه موزر(MOSER) در سال ۱۹۴۶ در كشور آلمان و در جنوب شهر اشتوتكارت تاسيس گرديد. موزر(MOSER) اولين كارخانه توليدكننده دستگاه هاي پيرايش مو در دنيا ميباشد تا آنجا كه در ايران به تمام دستگاه هاي پيرايشگر مو فارغ از برند و كارخانه توليدكننده با نام دستگاه موزر شناخته ميشوند.كمپاني موزر با بكارگيري از بروزترين تكنولوژي ها محصولات خود را توليد كرده تا آنجا كه توانسته بالاترين استانداردهاي كيفيتي در دنيا را براي محصولات خود كسب نمايد.
درمان ناباروري! در بهترين مركز در ايران!جديدترين بازي‌ها با زيرنويس فارسي و ترافيك نيم بها!معرفي بهترين مركز براي درمان " ناباروري "۱۰ حقيقت شوكه‌كننده درباره سريال Money Heistماشين-اصلاح--موزر
در نظرسنجي هاي انجام شده اين برند توانسته بالاترين سطح رضايتمندي در رسته كالايي خود را در جهان كسب نمايد.مدل ۰۰۵۰-۱۴۰۰ به عنوان شناخته شده ترين محصول اين كمپاني در ايران ميباشد كه در بين مردم ايران با نام مستعار ۵ دنده شناخته ميشود.اين محصول داراي ۵ درجه تنظيم تيغه ميباشد كه امكان پيرايش مو را در ۶ اندازه براي شما فراهم ميسازد. دستگاه مذكور داراي تيغه ها ي فولادي ( استيل ضد زنگ ) بوده كه داراي طول عمر بالايي ميباشد.
ريش تراش فيليپسريش-تراش-فيليپس
اگر به دنبال رسيدن به يك اصلاح مو تخصصي هستيد، بايد يكي از ريش تراش‌هاي فيليپس را انتخاب كنيد تا علاوه بر اصلاح صورت بتوانيد آنكارد كردن ريش را هم انجام دهيد. براي شما در اين سبك، مي‌توانيم آخرين مدل از ريش تراش‌هاي فيليپس سري ۹۰۰۰ را پيشنهاد دهيم.
ماشين ريش تراش براونبراون-ريش-تراش
ريش تراش بعدي و خوب بازار كه از يك شركت قديمي آلماني در زمينه توليد وسايل برقي و آرايشي است، سري ۹ از شركت براون است. اصلاح موي راحت و بدون دردسر را با اين ريش تراش تجربه خواهيد كرد.
ماشين ريش تراش رمينگتونريش -تراش -رمينگتون
رمينگتون يكي از معروف‌ترين‌ها در كشور آمريكا است كه در زمينه توليد ريش تراش‌هاي مردانه چيزي كم و كسر ندارد. از اين شركت مدل XR1410 با اندازه مناسب و كوچك را به شما توصيه مي‌كنيم كه در كنار خودش وسايل جانبي زيادي هم به همراه دارد.
استفاده درست از ماشين ريش تراشهمان‌طور كه رانندگي در جاده نياز به آموزش دارد، اصلاح موهاي صورت با ريش تراش نيز اصولي دارد كه بايد آن را بدانيد.
گرم شدن ريش تراشهر چقدر كه ريش تراش‌تان خوب هم باشد، هنگام استفاده گرم خواهد شد. گرم شدن ريش تراش قسمت‌هاي حساس صورت را تحريك مي‌كند. پس كار اصلاح صورت خودتان را از قسمت‌هاي حساس صورت، همانند زير گردن شروع كنيد و به سمت روي صورت پيش روي كنيد.
كشيدن پوست هنگام اصلاح صورت با ريش تراشبراي اصلاح صاف و بدون زخمي شدن، مقداري از پوست كه قرار است با ماشين ريش تراش اصلاح شود را بكشيد. اين كار باعث خواهد شد اصلاح تميزتر و بدون هيچ دردسري پيش برود. لازم نيست ريش تراش را به صورت خودتان فشار دهيد. اين ابزار برقي به گونه‌اي طراحي شده‌اند كه شما نياز به فشار آوردن به آن‌ها نخواهيد داشت. اما تماس مداوم آن با صورت مي‌تواند مفيد باشد.
مهارت اصلاح صورت با ماشين ريش تراشاستفاده از هر نوع ريش تراشي، مهارت خاص خودش را دارد. اگر ماشين ريش تراش شما فويلي است بايد آن را روي صورت به جلو و عقب بكشيد و اگر ماشين ريش تراش چرخشي است، بايد به صورت يك دايره آن را روي پوست حركت دهيد. هميشه بعد از هر اصلاح، تيغ ريش تراشي را تميز كنيد تا مواد موجود در خميرريش يا آب باعث خرابي و كندي آن‌ها به مرور زمان نشود.
استفاده درست از ريش تراشهمان‌طور كه رانندگي در جاده نياز به آموزش دارد، اصلاح موهاي صورت با ريش تراش نيز اصولي دارد كه بايد آن را بدانيد.
خريد ماشين ريش تراش ؛ مزايا و معايب:امروزه در طراحي ريش تراش‌ها سعي شده است كه بيش از پيش به اصلاح تميز و دقيق صورت نزديك شوند. با اين وجود بايد هنگام خريد ريش تراش واقع‌بين باشيم. ريش تراش هم داراي مزايا و معايبي است:
مزاياي استفاده از ماشين ريش تراشاز آنجايي كه ريش تراش‌هاي تماس مستقيم با پوست صورت ندارند ، به عنوان يك گزينه مناسب براي اصلاح ريش افرادي كه داري پوست حساس هستند مطرح مي‌شوند. همچنين با گذشت سن، خطوط صورت، چين‌وچروك‌ها اصلاح با تيغ را مشكل مي‌سازند كه راه‌حل اين مشكل، ريش تراش است. همچنين بر خلاف تيغ، ريش تراش موها را از ريشه و نزديك به پوست قطع نمي‌كند و اين به معني اصلاح صورت بدون درد است. علاوه بر موارد گفته‌شده استفاده از ريش تراش عموماً نياز به وسايل جانبي حتي آب ندارد.
معايب استفاده از ماشين ريش تراشارزان‌ترين ريش تراش موجود در بازار حداقل ۵۰ دلار (قيمت اصلي) خواهد بود و بر اساس تكنولوژي مورد استفاده در آن، قيمت بالاتر هم مي‌رود. صرف نظر از هزينه‌اي كه مي‌كنيد، تصور نداشته باشيد كه اين وسايل تا آخر عمر خدمتگزار شما باشند، هر وسيله برقي ممكن است خراب شود و نياز به تعمير داشته باشد. بدترين قسمت همين برقي بودن است كه شما را محدود به پريز و باتري مي‌كند.
خريد ريش تراش فويلي يا چرخشي مسئله اين است!ريش تراش به دو دسته بر اساس نوع تيغه دسته بندي مي‌شود: فويلي و چرخشي. با توجه به اينكه عملكرد هر دو نوع خوب است، بايد به تفاوت‌هاي اندك آن‌ها اشاره كنيم تا شما در انتخاب هر كدام از آن‌ها آگاهي كافي داشته باشيد.
خريد ماشين ريش تراش فويليويژگي اين ريش تراش‌ها وجود يك فويل آلومينيومي منعطف و سوراخ‌دار روي تيغه‌هاي اصلي دستگاه است كه مو را به روي تيغه هدايت و آن را اصلاح مي‌كند. اين ماشين‌هاي ريش تراش براي كساني كه ته ريش نرم دارند يا هر روز مي‌خواهند صورتشان را اصلاح كنند و مدل خاصي به ريش خود بدهند مناسب است. ايده كار كردن با اين ريش تراش بسيار ساده است و كافي است كه ريش تراش را روي صورت فشار دهيد تا كارش را انجام دهد. براي افرادي كه مبتدي هستند، استفاده از اين مدل توصيه مي‌شود. ريش تراش فويلي عملكرد نزديك به تيغ را در مورد اصلاح صورت دارد.
خريد ماشين ريش تراش چرخشيهمان‌طور كه از اسم ريش تراش مشخص است، اين مدل داراي دو يا سه سر چرخان و تيغه‌هاي درون آن‌ها است كه در جهت‌هاي مختلف روي صورت، تارهاي مو را به دام مي‌اندازند و آن را اصلاح مي‌كنند. اين ريش تراش‌ها برخلاف ريش تراش فويلي، موهاي بلند و زمخت را به خوبي مي‌توانند اصلاح كنند. علاوه بر اين، دسترسي شما به تمام صورت با اين ريش تراش بيشتر است هر چند تماس نزديك‌تري با پوست دارد.
ريش‌تراش باتري‌دار بخريم يا سيميريش‌ تراش‌هايي كه باتري دارند و قابل شارژ شدن هستند بسيار كاربردي‌تر از ريش‌تراش‌هاي سيمي هستند. مهم‌ترين مزيت اين ريش‌تراش‌ها قابل حمل بودن آن‌ها است كه باعث مي‌شود در زمان سفر هم نگران چيزي نباشيد. برخي از مدل‌هاي ريش‌تراش شارژي قابل استفاده در حمام و محيط‌هاي مرطوب هم هستند كه يك مزيت به شمار مي‌آيد. تنها ايرادي كه شايد بتوان به مدل‌هاي شارژ شونده ريش‌تراش گرفت اين است كه اين ريش‌تراش‌ها ممكن است از نظر قدرت در مقابل ريش‌تراش‌هاي سيمي ضعيف‌تر عمل كنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.