جراحي فك و صورت در تهران

معرفي برترين متدهاي آرايشي

جراحي فك و صورت در تهران

۱۲ بازديد

بهترين دكتر جراحي فك و صورت ، جراحي فك ، صورت مجموعه ي گسترده اي از جراحي ها مي باشد كه هنگام آسيب ديدن، صدمه، نقص سر، صورت، فك، گردن و يا جمجمه انجام مي شود،
كه اين مشكلات ممكن است استخوان يا عضله (بافت نرم) را درگير كرده باشد.
مي توان گفت رشته جراحي فك و صورت يك رشته تقريبا جديد است،
كه متخصصان اين رشته پس از گذراندن رشته عمومي دندان پزشكي و دوره هاي مخصوصي به مدت بيشتر از 5 سال در بيمارستان هاي مختلف، جراحي فك و صورت را انجام مي دهند.
دامنه فعاليت هاي اين رشته بطور مختصر عبارتست از:
 
درمان مشكلات بافت نرم و شكستگي هاي صورتدرمان بيماري هاي خوش خيم و بدخيم در فك و صورتدرمان التهاب فك و  صورتدرمان مشكلات فك و  صورت ناشي از تصادف، جنگ، تومور و… .درمان لب شكريكمك به درمان اختلالات خواب مثل خروپف ناشي از كوچك بودن فك و زبان و يا جلو يا عقب بودن فك.پروتز فكجراحي ايمپلنت دندان و گذاشتن پروتزجراحي كوچك در دندان مثل خارج كردن دندان هاي نهفته، سوراخ كردن فك جهت استفاده از پروتز، درمان مشكلات ريشه اي، نمونه برداري، درمان كيست ها و تومور ها و… در فك يا دهان. 
شايان ذكر است كه بسياري از اين اقدامات درماني را مي توان بدون بيهوشي عمومي انجام داد، تا بيمار متحمل عوارض بيهوشي كمتري شود.
جراحي هاي فك و صورت در چه سني قابل انجام است ؟اعمال جراحي تصحيحي فك و صورت به بعد از اتمام سنين رشدي موكول مي كنيم علت اين است كه ما در طي اين اعمال و پس از اين اعمال مي خواهيم به صورت يكي حالت استيبل و پايدار فكي برسيم
و چنانچه رشد به پايان نرسيده باشد يا رشد ادامه دار باشد اين وضعيت پايداري كه به دست مي آوريم
با ادامه رشد بعد از مدتي از دست خواهيم داد و ممكن است از دست بدهيم
و به عنوان يك چالش قوي براي ما مطرح باشد
البته بعضي از موارد هستند كه ما بايد جلوي رشد نا موزون رو بگيريم
و درطي اين موارد ما مجبور هستيم كه مداخله جراحي را در سنين رشدي انجام دهيم
ولي به طور كلي بيماري كه مراجعه مي كند براي اصلاح روابط فكي نيازمند اين هست كه سن رشد به پايان رسيده باشد تا وضعيت استيبلي رو بشه براشون برقرار كرد .
 
"جراحي
تغذيه مناسب بعد از جراحي فك ، صورت چيست ؟تغذيه بعد از جراحي بسيار مهم است به همين دليل مهم است كه بعد از جراحي تحت هيچ عنوان از غذاهاي جويدني استفاده نكنيد و سعي كنيد تا 2 ماه از غذاهاي آبكي استفاده كنيد.زيرا نبايد هيچگونه فشاري به قسمت هاي فك و صورت شما وارد شود .
 
زمان جراحي فك چه مدت مي باشد ؟بستگي دارد كه شما چه نوع جراحي را داريد به طور معمول اين جراحي تا دو ساعت است
و در صورتي كه هر دو فك باشد تا 6 ساعت زمان مي برد .
در اين صورت لازم است كه بيمار با خود يك همراه داشته باشد زيرا امكان بستري شدن وجود دارد .
جراحي فك و صورت دكتر محمدي مفردجراحي فك توسط دكتر محمدي مفرد
آيا بعد از جراحي فك ، صورت آثار زخم بر جاي خواهد ماند ؟يكي از سوال هاي متداولي كه اكثر افراد از پزشك خود سوال مي پرسند در مورد نتايج زخم بر صورت است بايد به اين دسته افراد گفت كه در صورتي كه شما عزيزان جراحي فك ، صورت و يا چانه انجام دهيد تمام برش ها حين جراحي از داخل مي باشد و هيچگونه اثري بر جاي نخواهد ماند .
 
عوارض جانبي دارد ؟هر جراحي امكان دارد عوارض خاص خود را داشته باشد به همين دليل بهتر است جراحي فك ، صورت خود را زير نظر پزشك با تجربه انجام دهيد تا دچار كمترين عوارض شويد .
جراحي فك و صورت دكتر محمدي مفردجراحي فك توسط دكتر محمدي مفرد
بعد از جراحي فك و صورتهمانطور كه ذكر شد، جراحي، صورت طيف بسيار گسترده اي دارد كه ممكن است برخي از آن ها كاملا مستقل باشد
و هيچ ربطي به هم نداشته باشند. اما در كل پس از انجام جراحي فك و صورت توصيه مي شود اقدامات زير را انجام دهيد:
پس از انجام جراحي فك و يا دهان، گاز استريل را روي فك كاملا فشار دهيد و از خارج كردن آن پرهيز كنيد و به هيچ وجه بزاق خود را خارج نكنيد، بلكه سعي كنيد آب دهان خود را قورت دهيد.پس از انجام عمل جراحي از كمپرس يخ استفاده كنيد،كمپرس يخ را روي سطح خارجي پوست و بصورت تناوبي حداكثر 10 دقيقه قرار دهيد.اين كار را تا 24 ساعت پس از عمل انجام دهيد.و تا 72 ساعت بعدي بصورت تناوبي و حداكثر 10 دقيقه از حوله گرم استفاده نماييد.پس از انجام جراحي فك و صورت به هيچ وجه از دخانيات و نوشيدني هاي الكي استفاده نكنيد.مي توانيد زخم را با محلول آب و نمك ولرم شستشو دهيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.