راهنماي خريد مايو

معرفي برترين متدهاي آرايشي

راهنماي خريد مايو

۳۰ بازديد



 

لباس شناي زنانه, نكاتي براي خريد مايو

نوع مايو تاثير مهمي در سرعت شنا خواهند داشت

 

راهنما خريد مايو شنا

در هنگام خريد مايو شنا به جنس آن دقت نماييد زيرا جنس پارچه مايو و طول عمر لباس شنا اهميت داشته و همچنين در هنگام خريد اگر پوست شما حساس بوده به جنس مايو كه حساسيت زا نباشد دقت نماييد.

 

همچنين به نوع مايو دقت كنيد زيرا انواع مايو تاثير مهمي در سرعت شنا خواهند داشت و آن را در نظر داشته باشيد.

 

موقع خريد به فروشنده اطلاع دهيد كه براي چه نيازي مايو را مي خواهيد براي مسابقات يا شنا كردن در استخر يا آب هاي آزاد.

 

مدل و برند لباس شنا كاملاً سليقه اي بوده و بهتر است دنبال برند خاصي در اين مايوها نباشيد.

 

مهمترين معيار براي خريد مايو جنس آن مي باشد. لباس خيلي سريع از بين مي رود و تكه پاره مي شود اگر جنس مايو مناسب و استاندارد نباشد.

 

همچنين بايد بدانيد كه ميزان ماندگاري و مقاومت لباس در برابر كلر در بروشور مشخص خواهد شد در غير اين صورت مي توانيد اين گونه اطلاعات را از فروشنده بگيريد. لباس شنا يا مايو مقاوم در برابر كلر و مواد شيميايي انتخاب نماييد كه از كيفيت خوبي نيز برخوردار خواهد بود.

 

در هنگام پوشيدن مايو بدن نبايد هيچ پستي و بلندي داشته باشد. لباس شنا براي شناگرهاي حرفه اي بايد كاملاً به بدن چسبيده باشد. شناگرهاي مبتدي يا غيرحرفه اي بهتر است مايو غير چسبناك بپوشند تا شنا كار بتواند به راحتي بدن خود را در لباس حركت دهد.

 

اگر مايويي كه انتخاب كرديد چين خوردگي داشته باشد اين لباس مناسب شما نيست زيرا مايو در اثر گشادي يا تنگي چين مي خورد پس بهتر خواهد بود سايز ديگري را امتحان نماييد. مايو بايستي كاملاً قالب بدن شما باشد تا بتوانيد با آن به راحتي شنا نماييد.

 

انواع مايوهاي زنانه مناسب :

۱- مايوي يك تكه و تك رنگ را انتخاب كنيد. لباس هاي تك رنگ صاف تر و شيك تر به نظر مي رسند. ظاهر شما ممكن است به اندازه كافي، انحنا داشته باشد تا توجهات را به خودش جلب كند؛ بنابراين نياز زيادي براي نگراني درباره اهميت دادن به مناطق مخصوص يا كمتر در معرض قرار دادن مناطق ديگر، نيست.

 

۲- لباس شنايي با گردني به شكل V عميق، در نظر بگيريد. هيكل شما تك است و بالا تنه اي داراي انحناي كمر داريد كه ارزش نمايش دادن؛ دارد. يك گردن با يقه به شكل V عميق يا سبكي مشابه به شما براي به معرض نمايش قرار دادن انحناهاي بالاتر بدن خود، كمك كرده در حالي كه بالاتنه تان را پوشيده نگه مي دارد.

 

۳- از لباس هاي شناي با شلوارهاي كوتاه پسرانه، اجتناب كنيد. اينها انحناهاي بدن شما را كمتر به نمايش گذاشته و ممكن است باعث شود كه حجيم و مثل جعبه يا در قسمت تحتاني نامتعادل به نظر برسيد.

 

۴- لباس هاي شنا با حاشيه ناصاف و موج دار در طول خط گردن و گره هايي روي باسن را پيدا كنيد. حاشيه هاي ناصاف و موج دار در خط گردن، روي انحناهاي بالاتر شما، تاكيد مي كند اما اگر خيلي افراطي و زياد باشند باعث نامتعادل به نظر رسيدن شما مي شود. چيزها را متناسب با هم نگه داريد توسط اطمينان حاصل كردن از اينكه شما گره ها يا جزئيات ديگري نيز، روي لگن خود داريد.

 

۵- چيزها را با يك سري چاپ هاي كوچك، كمتر به معرض توجه، قرار دهيد. اگر شما ترجيح مي دهيد كه انحناهاي بدن خود را بپوشانيد تا آنها را به رخ بكشيد؛ پس به دنبال پارچه هايي با خال هاي گرد يا ديگر طرح هاي ظريف و كوچك چاپي باشيد. اين پارچه ها يك تاثير پنهان كننده دارند كه ممكن است به طور سراسري حجم را كاهش دهد.

 

خريد مايو,راهنماي خريد مايو

مايوي يك تكه و تك رنگ را انتخاب كنيد

 

راهنماي خريد مايو مردانه :

مايو مردانه يكي از ضروريات فصل تابستان است كه با انتخاب درست آن مي توان در كنار دريا و يا استخر هم فوق العاده به نظر رسيد.

 

شايد باورتان نشود اما خوش پوشي تنها به محل كار، مهماني و يا جمع هاي دوستانه خلاصه نمي شود و با انتخاب هاي هوشمندانه مي توان در كنار ساحل و يا استخر هم همچنان شيك پوش ترين فرد جمع به شمار آمد. متاسفانه اما، بسياري از آقايان به مايو و لباس شناي خود چندان اهميت نمي دهند و يا با اصول اساسي انتخاب اين پوشش آشنا نيستند.

 

 

انتخاب اندازه مناسب

اگر مي خواهيد بهترين ظاهر ممكن را داشته باشيد، بايد لباسي با اندازه مناسب و درست را انتخاب كنيد و لباس شنا هم از اين قاعده مستثني نيست. اندازه و خواب مناسب لباس بر روي بدن باعث مي شود كه يك لباس معمولي فوق العاده به نظر برسد و برعكس اگر اندازه درست نباشد، يك لباس آن چناني و گران قيمت هم بد شكل و پيش پا افتاده جلوه مي كند.

 

در هنگام انتخاب لباس شنا و مايو به دنبال اندازه اي باشيد كه به ظاهري به اصطلاح ورزشي داشته باشند. يعني نه بيش از حد گشاد و آزاد باشد و نه چنان تنگ و جذب بدن كه نتوان در آن حركت كرد. خريد مايو مردانه بزرگ باعث مي شود كه هنگام ورود به آب استخر و يا دريا، اين پوشش شبيه به يك بالن شده و ظاهر نامطلوبي ايجاد كند.

 

به همين ترتيب، انتخاب طول مناسب نيز در اين زمينه حائز اهميت است و بايد به آن توجه كرد و شايد شما هم دوست داشته باشيد كه امسال ران هايي برنزه اي داشته باشيد. در نتيجه، از خريدن مايوهاي بيش از اندازه بلند پرهيز كنيد و گزينه منطقي تري را انتخاب كنيد. به صورت كلي مي توان گفت كه طول ايده آل براي يك مايو مردانه ۵ الي ۷ سانتيمتر بالاتر از زانو است. اين اندازه در كنار ظاهر ورزشي مايو باعث مي شود كه حتي يك مايو معمولي نيز به زيبايي خود نمايي كند.

منبع:

https://www.beytoote.com/housekeeping/skill/mike3-shopping2-guide2.html

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.